تازه های سایت

کد مطلب: 28157
14. آبان 1395 - 14:22
مسئول سیاسی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: پرونده آمریکای جنایتکار نزد مردم ایران اسلامی سیاه است و شعار مرگ بر امریکای ملت ایران بر مبنای منطق است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود قاسمی در رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان نهاوند گفت: استکبار جهانی و در رأس انها آمریکای جنایتکار همواره در حق مردم ایران اسلامی ظلم کرده است و از هر ترفندی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده اند.

وی اظهار داشت: امروز استکبار جهانی و امریکا از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کنند و شما گروه تروریستی را در دنیا نخواهید دید که با امریکا رابطه نداشته است. چون این کشور فقط به دنبال منافع خودش است.

مسئول سیاسی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: جبهه طاغوت همواره در مقابل ما بوده است و پرونده سیاه آمریکایی‌ها در نزد ملت ایران سیاه است و نقطه روشنی ندارد بنابراین شعار مرگ بر امریکای ملت ایران از روی منطق است.

وی با اشاره به سخنان بسیار مهم چند روز اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در این سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی نکات بسیار مهمی را در مورد نظام آمریکا بیان کردند که همگان باید این بیانات را نصب العین عمل خود قرار دهند.

قاسمی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب دریکی از سخنانشان به جنگ احزاب اشاره کردند و در حقیقت به ما کد دادند و وظیفه ما هم مطالعه و تفسیر در مورد شرایط جنگ احزاب است.

مسئول سیاسی سپاه انصار الحسین (ع) استان گفت: ما باید بدانیم در جنگ احزاب چه کسانی بودند و چه‌کار کردند و ایشان فرمودند بعضی از افراد سست ایمان مانند رئیس منافقان مکه در زمان جنگ احزاب تو دل مردم را خالی می‌کنند و مدام می‌گویند نمی‌شود.

وی ادامه داد: این افراد سست ایمان می‌گویند نمی‌شود مبارزه کرد و دیگر کافی است و نمی‌توانیم و کم آوردیم و باید با شیطان راه بیاییم و چشم بگوییم.

قاسمی بابیان بخش‌هایی از سخنان امام خمینی (ره) در مورد آمریکا و استکبار جهانی افزود: امام همواره امریکا را شیطان بزرگ می‌نامید و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر موضوع دشمنی امریکا با ملت ایران تأکیددارند و در سخنان بسیار مهم روز 12 آبان هم بر این موضوع تأکید کردند.

وی گفت: حرفی که با وصیت و اندیشه امام سازگار نبود را نباید قبول کنیم چون امام راحل همیشه در مقابل امریکای جنایتکار موضع صریح و شفاف داشتند.

مسئول سیاسی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اظهار داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند نظام آمریکا با مشکلات زیادی از درون مواجه است و با بحران اقتصادی، سیاسی و اخلاقی مواجه است که گوشه‌هایی از این بحران‌ها را در مناظرات کاندیداهای انتخابات امریکا بیان شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما