تازه های سایت

کد مطلب: 27922
30. مهر 1395 - 16:06
قائم مقام وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان جدید نهاوند گفت: کارکنان این بیمارستان از طریق رقابت و در محیطی سالم انتخاب می‌شوند تا همه‌کسانی که واجد شرایط هستند بتوانند شانس داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ایرج حریرچی در مراسم بازدید از بیمارستان نیمه‌کاره شهرستان نهاوند گفت: بیمارستان 174 تخت خوابی نهاوند یکی از بیمارستان‌های بسیار خوب خواهد بود که نیازهای بهداشتی مردم نهاوند را تا حد زیادی مرتفع می‌کند.

وی اظهار داشت: این بیمارستان داری مشخصات فنی بسیار خوبی است که با پیشرفت زیاد به گفته سازندگان آن تا پایان سال تحویل داده خواهد شد و خدمتی از نظام اسلامی به مردم نهاوند خواهد بود.

قائم‌مقام وزیر بهداشت افزود: متأسفانه در کشور ما به ازای هر هزار نفر یک و نیم تخت داریم و ازلحاظ تعداد تخت به جمعیت در بین 20 کشور منطقه در رتبه 17 یا 18 قرار داریم.

وی گفت: بنا به دلایلی در چند دهه گذشته به این موضوع کم‌توجهی شده است ولی خوشبختانه الآن وضعیت رو به رشدی داریم.

حریرچی در ادامه بابیان اینکه همه نیروهای این بیمارستان از مردم نهاوند تأمین می‌شود، گفت: کارکنان این بیمارستان از طریق رقابت و در محیطی سالم انتخاب می‌شوند تا همه‌کسانی که واجد شرایط هستند بتوانند شانس داشته باشند.

وی بیان داشت: کارکنان از طریق رقابت و آگهی تأمین می‌شوند و از همه می‌خواهیم که این را مدنظر داشته باشند و بدانند که کسی را نداریم که گرفتارتر و در اولویت‌تر باشد.

قائم‌مقام وزیر بابیان اینکه قدم همه شرکت‌کنندگان روی چشم، افزود: همه مسئولین محلی هم این موضوع را بدانند که هیچ استخدام موردی نداریم و نیروها از طریق رقابت و از مردم بومی انتخاب می‌شوند تا کسی که شایسته‌تر است انتخاب شود.

وی در ادامه گفت: این بیمارستان هدیه‌ای از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم نهاوند است و به امید خدا پس از تکمیل شدن به‌سرعت تجهیز خواهد شد تا مردم از آن استفاده کنند.

حریرچی اظهار داشت: از محل یک درصد مالیات که از طرف مجلس تصویب‌شده است، اعتبار مناسبی برای تجهیز این بیمارستان پیش‌بینی‌شده و برای تجهیزات 4 گانه این بیمارستان نیز تخصیص صادرشده است و مقداری از اعتبار نیز در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان و معاونان وی باید نسبت به این موضوع اقدام کنند و در مورد تجهیزات پزشکی هم بنده از الان هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد و برخی تجهیزات تخصصی هم همین الآن آماده است.

قائم‌مقام وزیر بهداشت گفت: همین الآن تجهیزاتی مانند تخت و سهم تجهیزات این بیمارستان آماده است که با توجه به سیاست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان هر موقع که آن‌ها تصمیم بگیرند به بیمارستان نهاوند منتقل و مستقر می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

سلام وخسته نباشید ممنون از زحماتتون زمان آزمون استخدامی و میشه اعلام کنید ممنون

دیدگاه شما