تازه های سایت

کد مطلب: 27661
15. شهريور 1395 - 8:05
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:
126 تعاونی در شهرستان نهاوند فعال است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از فعالیت هزار و ۲۹۰ تعاونی در استان همدان و 126 تعاونی در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد توصیفیان تعداد تعاونی‌های فعال استان همدان را هزار و ۲۹۰ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۳۰۹ تعاونی در بخش کشاورزی، ۳۴۱ تعاونی در بخش صنعت و معدن، ۱۴۷ تعاونی در بخش مسکن و عمران و ۴۷۸ تعاونی در بخش خدمات فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه به واسطه وجود این تعاونی ها در استان همدان برای ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: طی سال گذشته ۲۰۷ تعاونی در استان همدان به ثبت رسید و به جمع تعاونی های استان همدان اضافه شد.

توصیفیان یادآور شد: از ۲۰۷ تعاونی ثبت شده در استان همدان طی سال گذشته، ۶۷ تعاونی در زمینه صنعتی و معدنی، ۹۲ تعاونی در بخش خدمات،  ۳۴ تعاونی در بخش کشاورزی، ۱۲ تعاونی در بخش مسکن و عمران هستند.

توصیفیان تعداد تعاونی های شهرستان همدان را ۳۸۲ تعاونی عنوان کرد و گفت: ۱۵۶ تعاونی در ملایر، ۱۲۸ تعاونی در کبودراهنگ، ۱۳۰ تعاونی در تویسرکان، ۱۴۰ تعاونی در بهار، ۱۲۶ تعاونی در نهاوند، ۸۲ تعاونی در رزن و ۲۵ تعاونی در فامنین و ۱۲۱ تعاونی در اسدآباد وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان توسعه کارآفرینی و ارتقای مهارت و تقویت خلاقیت کارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج همگانی ایجاد شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما