تازه های سایت

کد مطلب: 27640
9. شهريور 1395 - 12:28
در هفته دولت امسال مدیران اداره ورزش و جوانان و اوقاف و امور خیریه نهاوند تغییر کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هفته دولت امسال در نهاوند با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی، کشاورزی و عمرانی به اتمام رسید و در عرصه سیاسی نیز دو مدیر این شهرستان تغییر کردند.

در تغییر اول سعید کولیوند مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند درحالی‌که برای افتتاح سالن ورزشی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در روستای رزینی حضور داشت و در آنجا سخنرانی کرد بعد از اتمام مراسم افتتاح تغییر کرد.

نکته جالب این تغییر، ناگهانی بودن آن بود که بدون اطلاع قبلی انجام شد و حتی خبرنگاران نیز در آن حضور نداشتند و در سکوت خبری برگزار شد.

رسول منعم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان حکم مسئولیت رئیس جدید را به روزبه تقدیم کرد و از زحمات سعید کولیوند قدردانی کرد.

 

931830

 

در عکسی که بعدازاین تودیع و معارفه در شبکه‌های مجازی منتشر شد، معلوم شد که محرم روزبه از ورزشکاران سابق نهاوند و از تحصیل‌کرده‌های ورزشی که در اداره کل ورزش و جوانان استان مشغول است به‌عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نهاوند جایگزین سعید کولیوند شده است.

اما روز بعد نیکبخت استاندار همدان در جمع مردم نهاوند به مناسبت هفته دولت سخنرانی کرد و در بخشی از سخنانش گفت: قصد تغییر مدیران را ندارم و انها باقدرت به کار خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: به مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌گویم اجازه نمی‌دهم هیچ مدیری در سطح شهرستان تغییر کند، همه شما باید به خدمت و انجام کارهای خود ادامه دهید مگر بنا به ضرورتی که فرماندار و یا امام‌جمعه به من بگویند وجود این آقا برای این شهرستان مضر است و نمی‌تواند کار کند.

چند ساعت بعد از سخنرانی استاندار همدان مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند در کانون شهید باهنر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار، امام‌جمعه و مدیرکل اوقاف استان همدان برگزار شد حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا خزایی از ریاست این اداره در نهاوند تودیع شد.

به‌جای حجت‌الاسلام خزایی حجت‌الاسلام فیض‌الله اسد پور با حکم مدیرکل استان به‌عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند معرفی شد.

 

931829
 

وی دارای سوابق مدیریتی در سطح اداره اوقاف استان بوده و پیش‌ازاین به‌عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه
شهرستان ملایر خدمت کرده است و معاونت تبلیغ و مسئول فرهنگی حوزه علمیه معصومیه قم، معاون فرهنگی مدارس علمیه حوزه علمیه قم و معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان چهارمحال و بختیاری از دیگر سوابق وی است.

هفته دولت در نهاوند امسال در حالی پایان یافت که رئیس این دو اداره تغییر کردند و خبرهایی نیز مبنی بر تغییر یکی از روسای دانشگاه‌های نهاوند به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما