تازه های سایت

کد مطلب: 27557
21. مرداد 1395 - 15:28
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: کاروان «زیر سایه خورشید» روز شنبه هم‌زمان با دهه کرامت به نهاوند سفر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌ موسی محبی ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت که مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، گفت: کاروان «زیر سایه خورشید» که مدتی است در استان‌ها و شهرهای کشور در حال انجام اقدامات فرهنگی مناسبی زیر سایه خورشید هستند شنبه ۲۳ مردادماه سال جاری به نهاوند سفر می‌کنند.

وی در تشریح برنامه حضور این کاروان در شهرستان نهاوند، گفت: «زیر سایه خورشید» روز شنبه ساعت ۱۱ صبح در روستای ازنهری از توابع بخش خزل نهاوند به برنامه‌های خود آغاز می‌بخشد.

وی ادامه داد: این کاروان پس از عبور از این روستا به شهر برزول «امام‌زاده فضل» وارد می‌شوند و حدود یک ساعت در آنجا مراسم دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: «زیر سایه خورشید» حدود ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر شنبه با حضور در زندان و چرخاندن پرچم بین زندانی‌ها آن‌ها را از فیوضات آن بهره‌مند می‌نمایند.

وی افزود: اصلی‌ترین برنامه این‌که هم‌زمان با دهه مبارکه کرامت و میمنت حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان برگزار می‌شود ویژه‌برنامه ولات حضرت امام رضا(ع) در شاهزاده محمد و علی(ع) از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر است.

وی افزود: در امام‌زاده شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند نیز طی این مدت دوساعته تدارک دیده‌شده که اقدامات و برنامه‌های فرهنگی مناسب و درخورشان برگزار شود.

حجت‌الاسلام محبی با اشاره به اینکه کاروان زیر سایه خورشید بعد از اتمام مراسم از نهاوند به سمت همدان حرکت می‌کنند، گفت: این کاروان هم‌زمان با سالروز ولات حضرت رضا(ع) در همدان برای عموم مردم اجرای مراسم دارند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما