تازه های سایت

کد مطلب: 27551
19. مرداد 1395 - 19:26
رئیس کمیته امداد نهاوند از کسب رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی توسط کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی در جلسه ستاد امور بانوان شهرستان نهاوند بابیان اینکه دانش، بینش و انگیزه حرفه‌ای لازمه یک مدیر شایسته است، افزود: کمیته امداد شهرستان نهاوند در بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان رتبه برتر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را کسب کرد.

وی اظهار داشت: کمیته امداد نهاوند با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته توسط گروه‌های بازرسی و ارزیابی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان این موفقیت را کسب کرده است.

وی ارزیابی این هیئت را در حوزه‌های 5 گانه حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، نماز، امربه‌معروف و نهی از منکر و تکریم ارباب‌رجوع عنوان کرد.

وی گفت: کمیته امداد به تأسی از مولای متقیان امیر مؤمنان(ع) و عمل به سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) باهدف احیاء و تقویت فرهنگ مشارکتی توانسته در راستای کاهش آلام نیازمندان با رویکرد حفظ کرامت خانواده‌ها و کمک به ایجاد توازن اجتماعی و اقتصادی آن‌ها با ایجاد ارتباط عاطفی بین مردم و خانواده‌های نیازمند مؤثر واقع شود.

رئیس کمیته امداد نهاوند بابیان اینکه کمیته امداد توجه ویژه‌ای به افکار عمومی و نقد سازنده مردم نوع‌دوست در پیشبرد امور دارد، از خیرین، جامعه هدف کمیته امداد و مسئولین اجرایی شهرستان که در کسب این موفقیت سهیم بودن قدردانی کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما