تازه های سایت

کد مطلب: 27456
2. مرداد 1395 - 4:04
فرماندار نهاوند بابیان اینکه کلاس‌های آموزشی برای نانوایان باید برگزار شود، گفت: وضعیت بهداشتی برخی نانوایی‌های نهاوند مطلوب نیست.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در این مورد گفت: با توجه به بازرسی چندی پیش و وضعیت مشاهده‌شده در سطح نانوایی‌های شهرستان به‌منظور بالا بردن کیفیت نان و همچنین آموزش نکات مهم بهداشتی باید کلاس‌های آموزشی برای تمامی نانوایان نهاوند برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم تعامل بیش‌ازپیش مابین اداره صنعت و معدن، اتحادیه نانوایان و همچنین کارشناسان بهداشت محیط شهرستان، گفت: رایزنی‌ها برای برگزاری این کلاس‌ها هرچه سریع‌تر باید انجام شود.

حمیدوند در ادامه با انتقاد از وضعیت نظافتی و بهداشتی برخی نانوایی‌ها، تصریح کرد: با توجه به فصل تابستان و گرمای هوا رعایت برخی نکات بهداشتی در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به برخی گزارش‌های رسیده مبنی بر رضایتمندی و نارضایتی از برخی نانوایی‌های شهرستان پس از بررسی به شکایت ها رسیدگی شده و از افرادی که به‌عنوان نانوا و نانوایی خوب معرفی شدند تشویق به عمل خواهد آمد.

فرماندار نهاوند گفت: با نانوایی‌هایی که بدون هماهنگی و خارج از روزهای تعطیل مشخص اقدام به پخت نان نکرده و تعطیل بوده‌اند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما