تازه های سایت

کد مطلب: 27261
5. تير 1395 - 5:05
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: مسابقات دال‌پلان و دارت جام رمضان ویژه بانوان با حضور 70 بانوی ورزشکار در شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سبزواری با بیان اینکه هیأت ورزش‌های همگانی در ادامه فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های مناسبتی، اجرای برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان را در دستور کار دارد، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت ماه رمضان از طریق هیأت ورزش‌های همگانی در سراسر استان در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان‌ها نیز در برگزاری برنامه‌های مناسبتی حضوری فعال دارند، گفت: شهرستان نهاوند یکی از شهرستان‌های فعال در این خصوص است که در برگزاری برنامه‌های ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان نیز مشارکت دارد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان بیان کرد: هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان نهاوند دو برنامه دال‌پلان و دارت ویژه بانوان به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) در سالن حجاب این شهرستان برگزار و از برترین‌های هر دو بخش تجلیل شد.

این مسؤول با بیان اینکه این مسابقات با عنوان جام رمضان پیگیری شد، ادامه داد: در این مسابقات نایب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان نهاوند، رئیس امور بانوان اداره ورزش و جوانان نهاوند و 70 بانوی ورزشکار حضور داشتند.

سبزواری حضور 20 نفر به قید قرعه در مسابقات دال‌پلان را مطرح کرد و یادآور شد: مریم زمانیان، پریا زرین‌بخش و لیلا محمودوند در مسابقه انفرادی بین باشگاهی دال‌پلان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و حکم قهرمانی و جوایزی به آنان اهدا شد.

 وی با اشاره به رقابت 40 بانوی ورزشکار در دارت در سالن حجاب، اظهار کرد: در این مسابقه نیز مینا مومیوند عنوان نخست را از آن خود کرد، الهام لقمانی و لیلی سوری به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و از آنان نیز با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های این چنینی در هیأت ورزش‌های همگانی استان و کمیته‌های زیر نظر این هیأت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: برگزاری این برنامه‌ها موجب افزایش شادابی و نشاط در جامعه ورزشی استان می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما