تازه های سایت

کد مطلب: 27113
6. خرداد 1395 - 9:55
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس شامل 35 اثر از 8 عکاس شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر بحیرایی بابیان این مطلب گفت: با همکاری کانون بسیج هنرمندان و انجمن سینمای جوانان نهاوند، نمایشگاه عکس تحت عنوان " فصل اول " برپاشده است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه آثاری از 8 نفر از عکاسان برجسته شهرستان نهاوند با موضوعات مختلف به نمایش گذاشته‌شده است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان افزود: این نمایشگاه شامل 35 اثر برگزیده از عکاسان شهرستان است که از سوم خردادماه به مدت 7 روز در محل انجمن سینمای جوانان نهاوند واقع در بلوار شهید حیدری همه‌روزه از ساعت 8 صبح الی 19 عصر آماده بازدید علاقه‌مندان و هنردوستان است.

محمود مصباح مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح این نمایشگاه که پور مهدی جانشین سپاه ناحیه نهاوند، مسئول انجمن سینمای جوانان و تعدادی از عکاسان و هنرمندان شهرستان نهاوند نیز حضور داشتند، گفت: ما امروز شاهد تصاویر خارق‌العاده‌ای در این نمایشگاه هستیم که ممکن است هرکدام از ما هرروز چندین مرتبه از کنارشان عبور کرده باشیم بدون اینکه آن‌ها را دیده باشیم.

وی اظهار کرد: به تصویر کشیدن زیبایی‌ها در قاب عکس فقط از دست هنرمندانی خوش‌ذوق و باسلیقه برمی‌آید که جای تشکر و قدردانی از آن‌ها را دارد.

مصباح توسعه و کیفی سازی هنر عکاسی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، برگزاری کارگاه‌های مختلف با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری، برپایی نمایشگاه‌های گوناگون در ایام مختلف سال را از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده و قابل‌اجرا در راستای تقویت این هنر در نهاوند عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما