تازه های سایت

کد مطلب: 26955
24. ارديبهشت 1395 - 15:51
امام‌جمعه نهاوند گفت: راه‌حل پایان یافتن بحران منطقه نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است زیرا همه شرارت‌های منطقه از ناحیه این رژیم منحوس است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد کشور است که باعث افزایش تولید و اشتغال می‌شود.

وی اظهار کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب را به‌خوبی محقق کنند تا درهرصورت بتوانیم اقتصادی شکوفا داشته باشیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: یکی از موارد و لازمه‌های اقتصاد مقاومتی جلوگیری از اسراف است که همه باید به این نکته توجه کنیم و با مصرف کالای داخلی زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کنیم.

وی بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، مبارزه با قاچاق کالا و تولید جنس داخلی از مطالبات بسیار مهم رهبر انقلاب است که مسئولان باید مدنظر قرار دهند.

مغیثی گفت: در دیدارهای اخیر رهبر انقلاب بر وجود امنیت در داخل کشور تأکید کردند و از نیروی انتظامی به دلیل وجود امنیت در جامعه تشکر کردند که این نشان‌دهنده مهم بودن امنیت به‌عنوان زیربنای سایر مسائل است.

وی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و هوشیاری همه نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی، کشور هم‌اکنون در شرایط امنیتی بسیار مناسبی قرار دارد و این در حالی است که منطقه ما در شرایط امنیتی مناسبی قرار ندارد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: تروریست‌های تکفیری با هدایت و تجهیز رژیم صهیونیستی و امریکا مرتکب جنایت‌های فجیعی در منطقه می‌شوند و از وحدت کشورهای اسلامی جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: هدف استکبار جهانی از به وجود آوردن تروریست‌ها تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است و این حرکت تکفیری‌ها خدمت به آمریکا و صهیونیست‌ها است.

مغیثی اظهار داشت: این رژیم جعلی کشورهای مسلمان را به جان هم انداخته است و با تجهیز تکفیری‌ها سعی در چندتکه کردن کشورهای اسلامی دارد.

وی عنوان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی راحل پایان بحران در منطقه است چون همه شرارت‌های منطقه نشأت‌گرفته از صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما