تازه های سایت

کد مطلب: 26442
19. فروردين 1395 - 20:14
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی/
سعودی‌ها بی‌حرمتی بزرگی به ایران کردند
فرزاد حاتمی گفت: واقعا دیگر نمی‌دانم چطور بازی کنم. انتقادها و نظرات هواداران برای من قابل احترام است و تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعدی بهتر بازی کنم.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "فرزاد حاتمی" بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی تیمش مقابل پاختاکور اظهار داشت: انصافا امروز از هر دو تیم به خصوص تیم خودمان بازی خوبی را شاهد بودیم و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز شیرین از آن بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: با سه امتیازی که امروز گرفتیم 9 امتیازی شده و همچنان صدرنشین گروه‌مان باقی ماندیم. امیدوارم با بازی‌های خوب و نتایجی که می‌گیریم هم در لیگ برتر و هم در آسیا بتوانیم به موفقیت‌های خوبی برسیم.

مهاجم تراکتورسازان در خصوص انتقادهای هواداران از نحوه بازی‌اش در بازی امروز هم گفت: واقعا دیگر نمی‌دانم چطور بازی کنم. انتقادها و نظرات هواداران برای من قابل احترام است و تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعدی بهتر بازی کنم.

حاتمی در مورد حضور پرشور پرشورها در این بازی بیان داشت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از تقریبا یکسال ورزشگاه یادگار امام نسبتا پر شد و شاهد حضور هواداران پرشورمان در ورزشگاه بودیم. از حضور این عزیزان واقعا خوشحالیم و امیدوارم که در بازی‌های بعدی هم حمایت‌هایشان را از ما دریغ نکنند.

وی دیدار تیمش مقابل الهلال را حیثیتی دانست و افزود: عرب‌های سعودی با نیامدنشان به ایران بی‌حرمتی بزرگی به مردم و فوتبال ایران کردند و بازی با آن‌ها حیثیتی شده است و ما باید با قدرت هرچه تمام‌تر مقابل‌شان بایستیم.

مهاجم تراکتورسازی در پایان در خصوص بازی پیش روی تیمش خاطرنشان کرد: مطمئنا بازی سخت و حساسی مقابل ذوب‌آهن داریم ولی خیلی امیدوارم که بتوانیم با یک روحیه بالا دست پر از اصفهان برگردیم و آماده بازی با الهلال شویم.

 انتهای پیام/م

دیدگاه شما