تازه های سایت

کد مطلب: 26404
17. فروردين 1395 - 10:21
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: داشتن اقتصادی پویا و مقاوم با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و نیروهای انسانی بومی در جهان متحول و پرتنش کنونی، نقش مهم و اساسی در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند گفت: انتخاب شعار سال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سال جدید می‌تواند آنچه نیاز کشور در ارتباط با تحقق تولید ملی، ایجاد اشتغال، هدفگذاری‌های انجام شده برای توسعه همه‌جانبه کشور و تنظیم روابط خارجی با تکیه بر داشته‌های داخلی است را محقق سازد.

وی تاکید کرد: مدیران و بخشداران باید با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوب روستاهای این شهرستان، زمینه‌های مستعد آنها را احصا کرده و برای استفاده از این ظرفیت‌ها وقت بگذارند و با نگرشی نو و ایده‌های جدید و خلاق از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنند.

حمیدوند عنوان کرد: ما نیز به‌دنبال آن هستیم تا در سطح شهرستان با بهره‌مندی از توان داخلی زمینه‌های لازم را برای فعال کردن واحدهای تولیدی فراهم سازیم و بسترهای مورد نیاز را برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی پیگیری کنیم.

وی گفت: شهرستان نهاوند دارای پتانسیل‌های بالایی در بخش کشاورزی و گردشگری است که می‌تواند در توسعه اقتصادی استان موثر باشد بنابراین سیاست‌ها باید در زمینه بهره‌مندی از این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها باشد تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان باشیم./ایسنا

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما