تازه های سایت

کد مطلب: 25626
16. بهمن 1394 - 18:54
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم چرا برخی‌ها به مسئله چک این همه پرداختند. چرا کسی از طلب‌های پنج سال پیش طالب‌لو چیزی نمی‌گوید یا از ۹۰ درصد پولی که از سال گذشته طلب دارم؟
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، وحید طالب‌لو درباره شرایط خودش، استقلال، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

از بازی با ذوب‌آهن شروع کنیم ...

پیش‌بینی می‌شد که بازی سختی داشته باشیم. ذوب‌آهن تیم و کادر فنی خوبی دارد و می‌دانستیم دیدار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، چون ذوب‌آهنی‌‌ها بلدند از شرایط میزبانی استفاده کنند. گرفتن امتیازات کامل برای دو تیم مهم بود و پرویز مظلومی تأکید کرد که برای گرفتن سه امتیاز به زمین می‌رویم. هر دو تیم موقعیت‌هایی خوبی خلق کردند، اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟

شانس قهرمانی ما به اندازه همه تیم‌های مدعی است و تا روز آخر برای رسیدن به آن با حریفان رقابت می‌کنیم.

چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

تیم‌های اول تا پنجم جدول شانس قهرمانی دارند.

چرا امسال کمتر برای استقلال بازی کرده‌ای؟

اینکه من بازی نکنم نظر کادر فنی بوده و من هم به نظر مربیانم احترام گذاشته‌ام. برای من مهم موفقیت و رضایت هواداران است.

این طرز فکر به ضررت تمام نمی‌شود؟

شاید به لحاظ شخصی و فردی ضرر کرده باشم، اما منافع تیم ارجحیت بیشتری به منافع شخصی دارد. خواسته هواداران، موفقیت استقلال است و این مسئله مهم خیلی است. همیشه سعی کرده‌ام که به هر نحوی به تیمم کمک کنم. حتی با تمرین کردن می‌توانیم به رقبا و دوستان‌مان در تمرین کمک کنیم تا تمرین بهتری انجام دهند.

نیم‌فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتی، ولی به این تیم نرفتی تا فرصت بازی داشته باشی؟

به خاطر اینکه می‌خواستم به هواداران استقلال و پرسپولیس احترام بگذارم.

برانکو ایوانکوویچ دوست داشت به پرسپولیس بروی.

برانکو به من لطف دارد و افتخار می‌کنم که در تیم ملی شاگرد ایشان بودم.

هفته گذشته در چنین روزی بازیکنان استقلال به باشگاه مراجعه کردند تا چک‌ 20 درصد از قراردادشان را بگیرند، اما تو و آرش برهانی به باشگاه نرفتید. این موضوع باعث شد داستان‌های مختلفی روایت شود. چرا به باشگاه نرفتید؟

داستان را دیگران می‌سازند و ما به نوبه‌ خودمان داستانی نداشتیم. صبح که از خواب بلند شدیم، دیدیم که برخی رسانه‌ها تیترهای عجیب و غربیی در این باره زده‌اند. البته نمی‌توان به آنها خرده گرفت، چون برای اینکه مخاطبان‌شان را جذب کنند دست به انتخاب چنین تیترهایی می‌زنند. یک قسمت هم شخصی و شیطنت بود که من را هدف قرار داده بودند. بخش دیگر هم به استقلال برمی‌گشت که می‌خواستند انسجام تیم را از بین ببرند.

موضوع دیگر به اعتصاب بازیکنان در تمرین برمی‌گشت. ظاهراً به بازیکنان گفته بودی که در تمرین حاضر نشوند ولی مهدی رحمتی مانع این کار شده است. این اتفاقات هم با ناراحتی تو همراه شد.

اصلاً ربطی به این مسائل ندارد. وقتی من می‌گویم منافع تیم بر منافع شخصی ارجحیت دارد، چطور می‌توانم این کار را بکنم؟ چرا باید رفتاری کنم که به ضررم تمام شود؟ اینها تناقض دارد و هواداران هم این حرف‌ها را باور نمی‌کنند. همه بازیکنان فکر و ذکرشان موفقیت استقلال است و اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد. همه ما با هم همدل هستیم و این‌طور نبود که بازیکنی بگوید تا پولش را نگیرد، تمرین نخواهد کرد.

چرا به باشگاه نرفتی چک را بگیری؟

به همه ما تلفنی گفتند که به باشگاه برویم، اما من کسالت داشتم. با فرزاد مجیدی تماس گرفتم، اما تلفن او در دسترس نبود. به مدد جباری تدارکات تیم که معمولاً در باشگاه حضور دارد، تماس گرفتم که او اعلام کرد قرار است چک‌ها را در تمرین بدهند و نیازی نیست به باشگاه بیایی. من هم به باشگاه نرفتم، اما چک‌ها را داده بودند. قرار شد در روزی که بهرام افشارزاده و شاهرخ سبک‌دست در باشگاه حضور یافتند به باشگاه برویم و چک‌مان را بگیریم. همان‌طور که دیدید، روز گذشته (پنجشنبه) به باشگاه رفتیم و چک‌مان را گرفتیم.

نمی‌دانم چرا برخی‌ها به مسئله چک این همه پرداختند. چرا کسی از طلب‌های پنج سال پیش طالب‌لو چیزی نمی‌گوید یا از 90 درصد پولی که از سال گذشته طلب دارم؟ چرا کسی نگران این پول‌ها نیست ولی به چکی که قرار است 20 روز دیگر پاس شود، توجه می‌کنند؟

بگذریم، چرا تماشاگران استقلال از بازی‌های تیم‌شان استقبال نمی‌کنند؟

این موضوع عوامل مختلفی دارد. برای پرسپولیس هم در بازی‌هایی که طبقه دوم را رایگان اعلام کرده‌اند، تماشاگران به تشویق تیم‌شان پرداخته‌اند. مسئله اقتصادی نقش زیادی دارد و هر هواداری که بخواهد به ورزشگاه برود باید حداقل 40، 50 هزار تومان رفت‌وآمد، بلیت، خرید ساندویچ و ... هزینه کند. برگزاری بازی در روز غیر تعطیل هم یکی دیگر از عوامل عدم استقبال تماشاگران است.

در بازی با استقلال اهواز بار دیگر درون دروازه قرار می‌گیری. چه صحبتی داری؟

همیشه گفته‌ام که در هر شرایطی آماده‌ام تا به تیم کمک کنم. متاسفانه در دو بازی که درون دروازه قرار گرفتم، شرایط بدنی صد در صد را نداشتم و آسیب‌دیده بودم، اما برای این بازی آماده هستم.

بازی با استقلال اهواز را چطور می‌بینی؟

من این بازی‌ها را برای استقلال سخت می‌بینم و نباید حریف را دست‌کم بگیریم. این دیدار یکی از بازی‌های سخت ما برای قهرمانی است.

صحبت پایانی؟

از شما تشکر می‌کنم و از هواداران استقلال می‌خواهم که برای بازی با استقلال اهواز به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. امیدوارم ما هم بتوانیم بازی که آنها دوست دارند به نمایش بگذاریم.

دیدگاه شما