تازه های سایت

کد مطلب: 25470
8. بهمن 1394 - 9:07
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:
افزایش سرانه ورزشی بانوان نهاوندی ضروری است
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه ورزش‌کاران نهاوندی دارای پتانسیل بالایی هستند، گفت: افزایش سرانه فضای ورزشی برای حضور بیشتر بانوان در ورزشگاه ها احساس نیاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید کولیوند با بیان اینکه درگذشته تنها دغدغه، به میدان آوردن بانوان نهاوندی و جذب آن‌ها در رشته‌های ورزشی فعال در شهرستان بود تا به ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش بانوان نهاوند کمک شود، افزود: اصلی‌ترین دغدغه اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزایش سرانه فضای ورزشی برای بانوان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در این راستا احداث سالن‌های تخصصی در رشته‌های مطرح و مدال‌آور و فراگیری هرچه بیشتر آموزش‌های علمی در سطوح مختلف مدنظر قرار دارد.

وی بابیان اینکه ورزش بانوان نهاوند دارای سیر صعودی ملموسی بوده است، گفت: بر اساس برنامه توسعه و چشم‌انداز ورزش بانوان، هدف اصلی توسعه متوازن در ورزش همگانی و قهرمانی بانوان است تا  نویدبخش آینده‌ای امیدبخش در رسیدن به جامعه‌ای بانشاط، سالم و رسیدن به سکوهای جهانی و المپیک با حضور فعال بانوان باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: بانوان نهاوندی تاکنون مدال‌هایی را در سطح استان و کشور از آن خودکرده‌اند اما اوج کار بانوان ورزشکار نهاوند در سال ۹۴ بوده که کسب ۲۱۵ مدال کشوری، یک مدال جهانی در کاراته و یک مدال برنز آسیایی در رشته جودو حکایت از این موفقیت دارد.

وی به عضویت ۲ ورزشکار در تیم‌های ملی، ۱۵ ورزشکار دعوت‌شده به اردوی تیم ملی، فعالیت بیش از ۵۰ رشته ورزشی در شهرستان و حضور تیم جودو بانوان نهاوند در لیگ برتر کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری در این شهرستان همواره اولویت است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما