تازه های سایت

کد مطلب: 24929
17. آذر 1394 - 10:58
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: دو پیرمرد گرفتار در برف و کولاک برای نجات از سرما کاپشن خود را آتش زدند.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ جمشید باقری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دو پیرمرد در برف و سرمای شدید امروز اقدام به سرکشی از زمینهای خود در روستای شیخی جان از توابع شهر مهاجران شهرستان بهار می کنند.
وی اضافه کرد: به علت برودت هوا و کولاک شدید این دو پیرمرد که 65 و 70 ساله هستند در برف گرفتار شده و با جمعیت هلال احمر تماس می گیرند.
وی اضافه کرد: عوامل جمعیت هلال احمر بعد از دو ساعت تلاش موفق به یافتن محل این دو فرد مفقود شده در برف نمی شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: با توجه به نگرانی اهالی خانواده ، عوامل پلیس با تشکیل تیمی اقدام به انجام جستجو و نجات می کنند.
سرهنگ باقری افزود: در نهایت بعد از شش ساعت تلاش ساعت 20 امروز عوامل پلیس دو پیرمرد گرفتار در برف را نجات داده و تحویل خانواده هایشان می دهند.
وی اضافه کرد: این دو پیرمرد پس از ناامیدی از رسیدن امدادگران، برای جلوگیری از یخ زدن کاپشن خود را به آتش می کشند.
ریزش برف از بامداد روز یکشنبه هفته جاری موجب مسدود شدن برخی مسیرهای اصلی و فرعی شده بود و در 24 ساعت گذشته شاهد اسکان 22 هزار مسافر در پایگاههای امداد جاده ای این استان بوده ایم.
طبق اعلام مرکز هواشناسی هوای همدان با پایان بافتن ریزش برف در ظهر امروز دوشنبه، دمای هوا تا پایان هفته جاری به شدت کاهش یافته و موجی از سرما در راه است.
شدت سرما مدارس همدان را در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل کرد و دانشجویان نیز با دو ساعت تاخیر در کلاس درس حاضر شدند.
همچنین به علت برود هوا و لغزنده شدن سطح معابر کارمندان ادارت و نهادهای دولتی و دانشگاهها فردا سه شنبه با دو ساعت تاخیر در محل کار حاضر می شوند.

دیدگاه شما