تازه های سایت

کد مطلب: 24879
12. آذر 1394 - 10:49
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: در صورت ایجاد شرایط بحرانی برای اسکان اضطراری زائران کربلا آمادگی کامل داریم.

محمدتقی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد همه‌ساله تعداد زیادی زائر از این شهر به سمت مرز مهران تردد می‌کنند.

وی اظهار کرد: امسال نیز مسئولیت اسکان اضطراری زائران بر عهده هلال‌احمر شهرستان نهاوند گذاشته‌شده است و اعضای این جمعیت تمام سعی خود را برای خدمات‌رسانی به زائران انجام می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: در ایام اجرای طرح ارائه تسهیلات به زائران اربعین هلال‌احمر نهاوند در حالت آماده‌باش قرار دارد و در صورت بروز مشکل سریعاً وارد عمل می‌شود.

وی عنوان کرد: پایگاه امداد جاده‌ای شهر فیروزان نیز که در محور نهاوند به کرمانشاه قرار دارد آماده کمک‌رسانی به زائران در حوادث احتمالی است.

شهبازی گفت: در صورت ایجاد شرایط بحرانی آمادگی کاملی برای اسکان اضطراری زائران داریم و در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است.

وی بیان داشت: با همکاری دهیاران روستاهای وراینه، بره فراخ و چند روستای دیگر که در مسیر زائران قرار دارند، مساجد و حسینیه‌های این روستاها برای اسکان اضطراری در نظر گرفته‌شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: در شهرستان نهاوند نیز چند مسجد و حسینیه را برای اسکان زائران در نظر گرفته‌ایم و مسجد پارک کوثر و اداره جهاد کشاورزی نهاوند نیز برای این امر آمادگی دارند.

وی در پایان گفت: با همکاری فوریت‌های پزشکی نهاوند برای خدمت‌رسانی به زائران آمادگی داریم و یک چادر نیز برای راهنمایی زائران در میدان ورودی شهر نهاوند مستقر کردیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما