تازه های سایت

کد مطلب: 24690
20. آبان 1394 - 15:35
فرمانده سپاه نهاوند گفت: 225 دانش‌آموز پسر دبیرستان‌های شهرستان نهاوند به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ کامران کریمی در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس شهرستان نهاوند به اردوی راهیان نور اعزام‌شده‌اند.

وی اظهار کرد: امروز نیز در چهارمین مرحله اعزام 225 دانش‌آموز پسر از دبیرستان‌های شهرستان نهاوند به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با همکاری اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند مراحل اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور را تا پایان سال ادامه خواهیم داد.

وی گفت: این دانش‌آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند و حال و هوای روزهای دفاع مقدس در ذهن این دانش‌آموزان تداعی پیدا می‌کند.

کریمی اظهار داشت: 5 دستگاه اتوبوس وظیفه دارند تا دانش‌آموزان را به مناطق جنگی منتقل کنند و در هر اتوبوس علاوه بر مسئول یک روحانی و راوی نیز حضور دارند.

وی افزود: دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه که زمان دفاع مقدس را درک نکرده‌اند؛ می‌توانند از اردوهای راهیان نور پیام‌ها و درس‌های دفاع مقدس را فرابگیرند و در آینده فرد مفید و انقلابی برای جامعه باشند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در نظر داریم با فراهم شدن امکانات در مراحل بعدی دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان را نیز به اردوی راهیان نور اعزام کنیم تا آن‌ها نیز از این برنامهٔ فرهنگی استفاده کند.

وی در پایان اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانش‌آموزان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما