تازه های سایت

کد مطلب: 24625
12. آبان 1394 - 9:36
معاون فرماندار نهاوند گفت: راهپیمایی روز 13 آبان فردا از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جوانان نهاوند آغاز می‌شود.

سید رضا سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: روز 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت قهرمان ایران است که باید برای همیشه گرامی داشته شود.

وی اظهار کرد: جوانان انقلابی ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز پیام استکبارستیزی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند و اعلام کردند که مردم کشورمان هیچ‌گاه زیر بار ظلم و استبداد نخواهد رفت.

معاون فرماندار نهاوند افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یکی از نقاط عطفی در طول پیروزی انقلاب اسلامی بود که نشان‌دهنده بصیرت و آگاهی جوانان انقلابی ایران اسلامی بود.

وی گفت: 13 آبان که به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است یکی از روزهای بسیار مهم در تاریخ انقلاب است چون رویدادهایی مهمی مانند، تسخیر لانه جاسوسی، کشتار دانش آموزان توسط رژیم ستم‌شاهی و تبعید حضرت امام خمینی (ره) در روز 13 آبان اتفاق افتاده است.

سلامتی اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان امروز کشور نیز باید با آگاهی و شناخت به مبارزه انقلابی مردم ایران علیه استکبار ادامه‌دهند و راه شهدا و مردان انقلابی کشور را باقدرت به پیش ببرند.

وی عنوان کرد: حضور پرشور همه اقشار جامعه به‌ویژه نسل جوان جامعه می‌تواند پیام مهمی برای استکبار جهانی به دنبال داشته باشد و نشان دهد که جوانان انقلابی ما از دانشجویان اوایل انقلاب درس‌های مهمی را یاد گرفته‌اند.

معاون فرماندار نهاوند افزود: شهرستان نهاوند آماده برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی روز 13 آبان است و همه تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم این روز اندیشیده شده است و ادارات شهرستان در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام داده‌اند.

وی بیان داشت: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح چهارشنبه از ساعت 10 صبح با حضور آحاد مختلف مردم از مقابل مسجد جوانان شهرستان نهاوند آغاز می‌شود و به سمت میدان امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد.

سلامتی گفت: علاوه بر برگزاری مراسم راهپیمایی برنامه‌های دیگری نیز باهدف گرامیداشت این روز توسط دستگاه‌های مرتبط اجرا می‌شد.

معاون فرماندار نهاوند در پایان ابراز امیدواری کرد که جوانان و همه اقشار مردم ولایتمدار نهاوند فردا حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز 13 آبان خواهند داشت و حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما