تازه های سایت

کد مطلب: 24395
18. مهر 1394 - 16:54
آنهایی که خواب آمریکا را می‌بینند خداوند بیدارشان کند
مذاکره با آمریکا در کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب + فیلم
امام خمینی (ره) می‌فرمایند: ما روابط با آمریکا می‌خواهیم چه بکنیم و مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد.

به گزارش سایت گرو، حضرت امام خمینی (ره) در طول حیات با برکتشان بارها در جواب کسانی که خواهان برقراری رابطه با امریکا بودند تأکید می‌کنند: ما روابط با امریکا می‌خواهیم چه بکنیم؛ رابطه ما با آمریکا مانند رابطه یک مظلوم با یک ظالم و یک غارت‌شده با یک غارت‌گر است.

ایشان در جای دیگری خطاب به این افراد می‌فرمایند: آنهایی که در خواب هستند آنهایی که بازهم خواب می‌بینند، آنهایی که خواب آمریکا را می‌بینند خداوند بیدارشان کند.

رهبر معظم انقلاب نیز که همواره ادامه‌دهنده راه امام راحل عظیم شأن است در دیدارهای اخیر خود مذاکره با امریکا را راهی برای نفوذ در کشور عنوان می‌کنند و می‌فرمایند: مذاکره امریکا با جمهوری اسلامی ایران یعنی نفوذ و این تعریفی است که آن‌ها برای مذاکره کردند، آن‌ها می‌خواهند راه را باز کنند برای تحمیل.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: مذاکره با امریکا ممنوع است به خاطر ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد.

در این کلیپ که توسط سرویس چندرسانه‌ای سایت گرو تهیه‌شده است، قسمت‌هایی از سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مذاکره با امریکا نمایش داده‌شده است.

 

دانلود کنید

 

دیدگاه شما