تازه های سایت

کد مطلب: 24388
17. مهر 1394 - 17:21
سردار سرتیپ پاسدار، حسین همدانی دیشب در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش سایت گرو، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد، سردار سرتیپ پاسدار حاج حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

سردار همدانی عصر دیروز در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، پیکر مطهر ایشان یکشنبه هفته آینده تشییع می شود.

سردار همدانی یکی از بنیانگذاران سپاه منطقه غرب خصوصا استان "همدان" و "کردستان" بوده و از فرماندهان جنگ تحمیلی و از یادگاران دوران دفاع مقدس به حساب می‌آید. 

روزنامه Wall Street Journal درباره سردار همدانی نوشت: ژنرال همدانی یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و او به عنوان افسر سپاه پاسداران اعلام خدمت داشته است. همدانی یک متخصص در نحوه رزم عملیات نیروهای منظم با شبه نظامیان است.

"سردار حسین همدانی" یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که تجربه فرماندهی جنگ‌های ناهمتراز (اوایل جنگ تحمیلی در مبارزه با ضدانقلاب در کردستان) و تجربه جنگ تحمیلی در استان‌های غربی (کردستان، همدان و کرمانشاه)، فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله (ص)، مشاور فرمانده کل سپاه و جانشینی قرارگاه امام حسین (ع) را در کارنامه دارد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه شما