تازه های سایت

کد مطلب: 24377
16. مهر 1394 - 5:53
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقامات و حتی رئیس جمهور آمریکا برای گرفتن یک عکس با وزیر خارجه ایران صدها نقشه می کشند تا یک عکس بیشتر بگیرند یا یک بار دیگر دست بدهند، چرا که بتوانند انقلاب ها و قیام های منطقه را آرام کنند و سلطه خود را بر این کشورها ادامه دهند.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه اعظم امام خمینی (ره) سپاه عاشورا در جمع پاسداران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهر تبریز با اشاره به اینکه در حوادث دردناک، فجایع و جنایت هایی مثل فاجعه منا که بر سر امت اسلام می آید نباید دیدمان را محدود به عامل مستقیم و بی واسطه جنایت کنیم و تنها عامل مباشر را مقصر بدانیم، تصریح کرد: در این جنایت اخیر مقصر آل سعود است و شعار «مرگ بر آل سعود» درست است، اما در عرصه های مختلف عالم اسلام هر روز یک فاجعه، مصیبت و جنایت داریم که بارزترین نمونه امروز آن تکفیری ها هستند، که به عامل مستقیم آن پرداخته می شود اما به عامل اصلی آن و به وجود آورنده همه این مصیبت ها کمتر توجه می شود و به همین دلیل این مشکلات ادامه پیدا می کنند و از بین نمی روند.

سردار نقدی با تأکید به اینکه در جنگ تحیملی توجه ما به جنگ بود و صدام را در آن سوی جبهه می دیدیم، اضافه کرد: در عمق جبهه دشمن آن عامل اصلی و هدایت کننده صدام بعد از شکست صدام باقی ماند و با رفتن صدام هم همچنان مصیبت ها و جنایت ها استمرار یافت.

وی با بیان اینکه آمریکا عده ای از شاهزاده های ناراضی و مخالف آل سعود را در کشور خود پناه داده، پذیرایی می کند و به آنها تریبون جهانی می دهد برای ابراز نظر، خاطر نشان کرد: هدف آمریکا این است که وقتی تاریخ مصرف آل سعود به پایان رسید و عمرش تمام شد و قرار شد جریان مخالف آل سعود روی کار بیاید، باز هم آنکه سر کار می آید دست نشانده آمریکا و انگلیس باشد و بتوانند نفوذ خود را همچنان حفظ کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به هجوم گروهک ها و جریان های ضد پهلوی که پس انقلاب از آمریکا و انگلیس به سوی ایران سرازیر شدند و هر کدام ادعای حکومت داشتند اشاره کرد و گفت: اینها کادر سازی آمریکا و انگلیس بود که از سوی دولت های مستکبر فرستاده شدند تا نگذارند حکومت مردمی و اسلامی  در ایران سر کار بماند و نوکر بعدی حاکم شود. طرح ریزی استکبار این بود.

وی تصریح کرد: عمق حوادث و جریانات باید دیده و مسبب اصلی معرفی شود. مادامی که آن مسبب اصلی در حال برنامه ریزی و سازماندهی مزدوران و دست نشانده های خود است، اوضاع بر همین منوال خواهد ماند.

سردار نقدی با بیان این فرمایش امام راحل (ره) که «اگر ما خودمان را به مرز قدرت جهانی نرسانیم و ابرقدرت ها را سرجایشان ننشانیم آسوده نخواهیم شد» و اینکه «همه گرفتاری های ما از آمریکاست»، اضافه کرد: امام در پیام هایی که در روز قبل از شروع جنگ و روز 31 شهریور سال 59 دادند، آمریکا را عامل جنگ عراق با ایران دانستند و این در حالی بود که خبر دیدار محرمانه برژینسکی و صدام در مرز اردن ماه ها بعد منتشر شد.

وی با بیان این واقعیت که با به وجود آمدن انقلاب اسلامی، ایران، فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن که تحت فرمان مزدوران و دست نشانده های آمریکایی و زیر سیطره این مستکبر بودند اما امروز از سلطه آمریکا خارج شده اند، تأکید کرد: واقعیت این است که با این روند چند سال دیگر چه رخ خواهد داد؛ قطعاً این پیشروی انقلاب اسلامی در بیداری ملت ها و مبارزه با استکبار ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید باکری و شهدای ملت ایران آرمان بلندی داشتند، آنها لباس رزم را برای نابودی ظلم در جهان به تن کردند و دفاع از وطن برای آنها هدف اولیه و کوچکتر به حساب می آمد و همین است که امروز این آرمان بلند باعث ذلت و خواری آمریکا شده.

وی با تأکید بر اینکه به برکت اعتقاد به شعار «مرگ بر آمریکا» است که به پیروزی های بزرگی دست یافته ایم، اظهار داشت: باتکیه بر شعار مرگ بر آمریکا به توفیقات زیادی رسیده ایم و امروز دست آمریکا را از نقاط کلیدی منطقه قطع کرده ایم؛ اگر دادن این شعار فایده ای نداشت و مهم نبود که رئیس جمهور آمریکا در نطق مجمع عمومی سازمان ملل خود که سالی یک بار بیشتر نیست و مخاطبش همه مسئولین کشورهای جهان است، نمی گفت «مرگ بر آمریکا (برای ایرانی ها) اشتغال ایجاد نمی‌کند و امنیت را هم ارتقاء نمی‌دهد» تا با زبان فریب و وعده های دروغین این شعار را از ملت ایران بگیرد.

سردار نقدی با اشاره به اظهارات یکی از مسئولین در توجیه دست دادن با رئیس جمهور آمریکا گفته بود «اینکه یک رییس‌جمهور در این باره برنامه ریزی کند یک کسر شان برای خود وی محسوب می شود» تصریح کرد: اما حقیت این است که امروز رئیس جمهور آمریکا حاضر است با دربان وزارت امور خارجه ایران دست بدهد، به شرط آنکه مطمئن شود که این کار باعث می شود ایران در مسیر سازش قرار گیرد.

وی افزود: حرکت انقلاب اسلامی باعث شد ملت های آزاده پشت سر ایران حرکت کنند و شعار «مرگ بر آمریکا» سرداده و انقلابی شوند مثل ملت یمن که این شعار را در تمام اجتماعاتشان سر می دهند؛ این شعار در دنیا ولوله انداخته، مسیرها را برای صدور فرهنگ انقلاب بازکرده و عرصه را بر استکبار تنگ و نفس شان را به شماره انداخته است چراکه دشمن اصلی را نشان داده و نمی گذارد خطا کنند و اعلام می کند عامل همه فتنه ها، بدبختی ها و مصیبت های امت اسلام آمریکاست.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه ملت ایران با شعار «مرگ بر آمریکا» انگشت بر نکته اصلی گذاشته است، ادامه داد: استکبار به سرکردگی آمریکا می خواهند به سایر ملت ها که با تأسی به انقلاب اسلامی راه انقلاب را در پیش گرفته اند، نشان دهند، این ایرانی که شعار مرگ بر آمریکا می دهد خودشان در مسیر سازش افتاده اند. به همین دلیل است که دولتمردان آمریکایی آرزو دارند با مقامات ایرانی قدم بزنند و عکس بگیرند.

وی تأکید کرد: مقامات و حتی رئیس جمهور آمریکا برای گفتن یک عکس با وزیر خارجه ایران صدها نقشه می کشند تا یک عکس بیشتر بگیرند یا یک بار دیگر دست بدهند، چرا که بتوانند انقلاب ها و قیام های منطقه را آرام کنند و سلطه خود را ادامه دهند.

رئیس سازمان بسیج خاطر نشان کرد: راهی را که تا امروز رفته ایم و به پیروزی های زیادی رسیده ایم، راه درستی است و اگر همین راه مقاومت و ایستادگی را درست برویم، کار به امید خدا تمام است.

وی گفت: این اتفاقات، حوادث، فجایع و جنایت ها دردناک و غم بار است اما ان شاء الله زمینه پیروزی های بزرگ است، همانطور که شاه در اواخر عمر حکومت ننگین خودش جمیت های زیادی علیه ملت ایران مرتکب شد، آمریکا نیز همین کارها را تکرار می کند.

سردار نقدی به حملات وحشیانه جنگنده های آمریکایی به بیمارستان شهر قندوز افغانستان اشاره کرد و گفت: با وجود همه تجهیزات پیشرفته و ادعاهای بزرگ ارتش آمریکا، جنگنده های آمریکایی بیمارستان را تشخیص نمی دهند که نه یک بار بلکه سه بار این بیمارستان را بمباران کنند و بیش از 250 نفر از پزشکان، پرستاران، بیماران، کودکان و زنان بی دفاع را به خاک خون بکشد، همانطور که هواپیمای ایرباس مسافری ایران را از جنگنده F4 تشخیص نداد و 300 نفر بی دفاع و بی گناه را به قتل رساند.

وی تأکید کرد: اینها دروغ آمریکا است؛ آمریکا مردم بی گناه را در حج، در ایرباس، در بیمارستان، در عروسی و عزا، در حلبچه با بمب شیمایی می کشد و این جنایت ها را مرتکب می شود و از این موج جنایت ها وحشتناک تر، سکوت سران کشورهای جهان و دستگاه های مسئول کشور ما در برابر این جنایت ها است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در جریان حمله هوایی ارتش آمریکا به بیمارستان غیر نظامی در شهر قندوز، مقامات آمریکایی حاضر به عذر خواهی هم نمی شوند و با وقاحت می گویند باید بررسی کنیم در حالی که درباره اجرای قانون درباره یک مجرم در ایران، مجامع بین المللی و جلوتر از همه آمریکا فریاد سر می دهند وایران را به دلیل نقض حقوق بشر محکوم و تحریم می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما