تازه های سایت

کد مطلب: 24332
10. مهر 1394 - 12:08
مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید نهاوند صبح فردا در سالن اداره ارشاد اسلامی نهاوند برگزار می‌شود.
http://garoo.ir

به گزارش سایت گرو، مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان نهاوند فردا صبح ساعت 10:30 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار می‌شود.

در این مراسم علاوه بر مسئولان و جمعی از مردم نهاوند محمدناصر نیکبخت استاندار همدان نیز حضور خواهد داشت.

در این مراسم کریم حمیدوند با حکم وزیر کشور به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان نهاوند معرفی می‌شود و از زحمات چندماهه مهرداد نادری فر سرپرست سابق فرمانداری نهاوند قدردانی می‌شود.

حمیدوند چهارمین فرماندار نهاوند در دولت یازدهم بعد از مولوی، عبدالملکی و نادری فر است که بر سکان فرمانداری نهاوند تکیه خواهد زد.

حمیدوند تا قبل از انتخاب به‌عنوان فرماندار شهرستان نهاوند به‌عنوان فرماندار شهرستان تفرش در استان مرکزی مشغول به خدمت بود.

 

 

وی از نیروهای فعال در وزارت کشور بوده که در کارنامه خود بیش از 24 سال سابقه کار اجرایی را دارد و پیش‌ازاین در پست‌هایی مانند معاون و سرپرستی فرمانداری خدمت کرده است.

حمیدوند دارای تحصیلات کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران است و در دوره‌ای به‌عنوان مدیرکل سیاسی استانداری استان سمنان فعالیت داشته است.

فرماندار جدید نهاوند به‌عنوان کارشناس خبره تقسیمات کشوری و کارشناس در امور سیاسی وزارت کشور، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ملایر نیز خدمت کرده است.

فعالیت در حوزه معاونت سیاسی فرمانداری کلان‌شهر کرج در استان البرز از دیگر مسئولیت‌های حمیدوند به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما