تازه های سایت

کد مطلب: 24251
24. شهريور 1394 - 14:06
حال عمومی مصدومان رو به بهبودی است
4 زائر عراقی براثر واژگونی خودرو در نهاوند مصدوم شدند
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: واژگونی خودروی سمند در محور نهاوند به فیروزان باعث مصدوم شدن راننده و 4 زائر عراقی شد.
4 زائر عراقی براثر واژگونی خودرو در نهاوند مصدوم شدند

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 14 محور نهاوند به فیروزان 4 زائر عراقی به همراه راننده ایرانی دچار حادثه شدند.

وی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش تصادف، اکیپ اورژانس 115 نهاوند در کمتر از 11 دقیقه به محل حادثه رسید و مصدومان را از خودرو خارج کردند و اقدامات امدادی اولیه را انجام دادند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: این حادثه دیدگان که دچار شکستگی و بریدگی به علت واژگونی خودرو شده بودند سریعاً توسط آمبولانس به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند اعزام شدند.

وی گفت: در بیمارستان این 4 زائر عراقی تحت مداوا قرار گرفتند و حال عمومی آن‌ها رو به بهبودی است و حال راننده ایرانی این سمند نیز مطلوب گزارش‌شده است.

سیف اظهار کرد: این خانواده عراقی متشکل از یک مرد 46 ساله به همراه همسر و دو دختر خانواده بودند که برای زیارت از مرز مهران وارد کشور شده و به سمت قم درحرکت بودند که دچار حادثه شدند و با تلاش اورژانس نهاوند نجات یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما