تازه های سایت

کد مطلب: 24218
23. شهريور 1394 - 9:58
به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)
مراسم ازدواج آسان 20 زوج جوان در نهاوند برگزار می‌شود
رئیس مجمع خیرین ازدواج نهاوند گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مراسم ازدواج آسان 20 زوج نهاوندی در امام‌زاده محمد (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.
مراسم ازدواج آسان 20 زوج جوان در نهاوند برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام گودرز سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: ازدواج سنت حسنه و مورد تأکید همه ائمه اطهار (ع) و به‌خصوص نبی مکرم اسلام (ص) بوده است بنابراین فرهنگ‌سازی در زمینه ازدواج آسان امری ضروری است.

وی اظهار کرد: امیدواریم همه مسئولان و خانواده‌ها شرایط ازدواج آسان را برای فرزندان فراهم کنند زیرا ازدواج و تشکیل خانواده از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مجمع خیرین ازدواج نهاوند افزود: باهدف الگوبرداری از سیره ائمه و ترویج ازدواج آسان در سطح جامعه، مراسم ازدواج آسان 20 زوج نهاوندی در سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی گفت: سال گذشته باهدف ترویج ازدواج آسان و کمک به زوج‌ها برای تشکیل خانواده، مجمع خیرین ازدواج آسان در نهاوند به‌عنوان اولین شهر استان همدان تشکیل شد و خوشبختانه در این مدت منشأ خدماتی برای زوج‌های جوان شده است.

سیفی اظهار داشت: جلوگیری از بالا رفتن سن ازدواج و کم کردن هزینه‌های برگزاری مراسم ازدواج از دیگر اهداف تشکیل مجمع خیرین ازدواج در نهاوند است که به فضل خدا در این مجمع تاکنون بیش از 200 ازدواج به ثبت رسیده است.

وی افزود: پنجم شهریور هم مراسم ازدواج آسان 17 زوج در امامزاده محمد(ع) نهاوند برگزار شد که نتیجه این اقدامات باعث شد سال گذشته مجمع خیران شهرستان نهاوند با جمع‌آوری ۲۰۰ میلیون تومان به‌عنوان مجمع خیران نمونه کشور معرفی شود.

رئیس مجمع خیرین ازدواج نهاوند عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم خیران بیشتری را برای عضویت و کمک به زوج‌های جوان نهاوندی پیدا کنیم به‌طوری‌که تا امروز توانسته‌ایم بیش از 250 خیر را برای کمک به ازدواج آسان شناسایی کنیم.

وی گفت: مجمع خیرین ازدواج می‌تواند با هماهنگی با خیرین و دستگاه‌های مختلف فعالیت‌های حوزه ازدواج را متمرکز کند و با کمک خیرین در تأمین جهیزیه و برگزاری ساده جشن ازدواج کمک یار جوانان باشد.

سیفی اظهار داشت: سال گذشته در طرح کشوری پیوندهای آسمانی که در زمینه ازدواج به سبک سیره علوی و فاطمی بود، به خاطر اقدامات انجام‌شده در مجمع خیرین ازدواج نهاوند، این مجمع موفق شد به‌عنوان مجمع نمونه کشوری انتخاب شود.

وی افزود: همچنین از ابتدای تشکیل مجمع خیرین ازدواج نهاوند در سال 93 تاکنون ۲۰ فقره وام نیز به‌عنوان کمک‌هزینه خرید جهیزیه به زوج‌های جوان پرداخت‌شده است.

رئیس مجمع خیرین ازدواج نهاوند در پایان بیان کرد: اگر جوانان در زندگی مشترک نسبت به یکدیگر همدلی و محبت داشته باشند و از تشریفات و تجملات پرهیز کنند قطعاً زندگی خوب و سالمی خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام و خداقوت چطور میشه با این مجمع ارتباط گرفت. اگر شماره تلفن یا آدرس لطف کنید سپاسگزارم
سلام مسئول مجمع خیرین ازدواج نهاوند حجت الاسلام گودرز سیفی تولیت شاهزاده محمد(ع) هستند میتوانید به ایشان مراجعه کنید.
بسیار سپاسگزارم

دیدگاه شما