تازه های سایت

کد مطلب: 24119
16. شهريور 1394 - 13:32
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایشگاه عکسی با موضوع تاریخ و طبیعت و آداب‌ورسوم مردم نهاوند به مدت 7 روز برپا شد.
برپایی نمایشگاه عکس با موضوع تاریخ و طبیعت نهاوند

محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: شهرستان نهاوند به دلیل داشتن سراب‌ها و مناطق تفریحی فراوان و همچنین سابقه تاریخی غنی زمینه مناسبی برای خلق آثار هنرمندان دارد.

وی اظهار کرد: این زمینه مناسب و زندگی کردن اقوام با گویش‌های مختلف در کنار هم و با داشتن آداب‌ورسوم جالب، باعث شده است عکاسان و هنرمندان برای ثبت این لحظات دست‌به‌کار شوند و آثار ماندگاری را خلق کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: به همین منظور نمایشگاه عکسی از آثار خانم فاطمه عباسی با موضوع طبیعت، آثار تاریخی، آداب‌ورسوم و زیبایی‌های طبیعی شهرستان نهاوند در معرض دید عموم قار گرفته است.

وی گفت: در این نمایشگاه 50 اثر از این دانشجوی خوش‌ذوق رشته کارشناسی نگارگری در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپاشده است.

مصباح اظهار داشت: این نمایشگاه که باهمت کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند برپاشده است به مدت 7 روز پذیرای علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

وی عنوان کرد: ساعت کار این نمایشگاه که از 15 شهریور آغاز به کارکرده است صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 15 تا 19 عصر خواهد بود.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان نهاوند واقع در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما