تازه های سایت

کد مطلب: 23886
1. شهريور 1394 - 11:11
در آستانه میلاد سراسر نور امام رضا (ع) مردم مومن نهاوند به استقبال خادمان و پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان می‌روند.
مردم نهاوند به استقبال خادمان و پرچم امام رضا (ع) می‌روند

به گزارش سایت گرو، دوست داران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در آستانه میلاد بابرکت امام رضا (ع) فردا در شهرستان نهاوند میزبان پرچم متبرک آستان قدس رضوی خواهند بود.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند در این مورد گفت: امسال نیز همچون سال گذشته تعدادی از خدام حرم امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک بارگاه رضوی در جمع مردم شهرستان نهاوند حضور می‌یابند.

وی اظهار کرد: این کاروان که با عنوان کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان نهاوند خواهند آمد ابتدا مورد استقبال مردم شهر فیروزان قرار می‌گیرند و سپس به شهرستان نهاوند خواهند آمد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: روز دوشنبه از ساعت 17:30 عصر مردم دوستدار اهل‌بیت شهر فیروزان از پرچم بارگاه امام رضا (ع) استقبال خواهند کرد و از ساعت 18 مراسم استقبال در شهر نهاوند آغاز می‌شود.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با پایگاه‌های بسیج روستاهای مستقر در مسیر این کاروان، اهالی این روستاها نیز از پرچم حرم امام رضا و خادمان حرم استقبال می‌کنند.

کریمی بیان داشت: مسیر استقبال در شهر نهاوند از میدان ورودی شهر به سمت میدان قیصریه و تجمع در امام‌زاده محمد (ع) شهر نهاوند خواهد بود که امیدواریم همشهریان نهاوندی در این مراسم معنوی شرکت کنند.

وی بیان داشت: در این کاروان 6 نفر از خدام حرم رضوی حضور دارند و پرچم متبرک به حرم امام رضا (ع) را در دست دارند.

حجت‌الاسلام ناصر نقوی سخنگوی ستاد مردمی کاروان زیر سایه خورشید نیز بابیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید از روز دوشنبه مهمان مردم استان همدان خواهد بود گفت: از زمان ورود این کاروان به شهر همدان 23 برنامه در نقاط مختلف استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کاروان روز دوشنبه صبح در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی، دیدار با پاسبانان حریم ولایت، حضور در برنامه ایتام سادات در مکتب القرآن، دلجویی از سالمندان، دلجویی از مددکاران دارالایتام حضور خواهند داشت.

 نقوی ادامه داد: بعدازظهر روز دوشنبه حضور در مناطق روستایی نهاوند مانند شهر فیروزان، حضور در مرکز شهر نهاوند و بعدازآن حضور دوباره در شهر همدان و حضور در جمع مداحان اهل‌بیت (ع) نیز از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

سخنگوی ستاد مردمی کاروان زیر سایه خورشید بابیان اینکه صبح روز سه‌شنبه این کاروان در دفتر امام‌جمعه ملایر حاضر خواهد شد ادامه داد: بعدازظهر روز سه‌شنبه این کاروان حضور در خانه ایتام همدان، خانه‌یکی از شهدا و پس‌ازآن حضور در کنگره شهدای شهر صالح‌آباد را در برنامه سفر خود دارد.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه این کاروان در بیمارستان شهید بهشتی و بیمارستان بعثت، در زندان مرکزی همدان، تالار فجر، خانه معلم، شهر مریانج، تجمع بزرگ مردمی شهر همدان در میدان امامزاده عبدالله (ع) در ساعت 17:30 عصر و پس‌ازآن حضور در جشن‌های سطح شهر را در برنامه خوددارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما