تازه های سایت

کد مطلب: 23175
2. خرداد 1394 - 13:26
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه عکسی به مدت 7 روز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپاست.
برپایی نمایشگاه عکس در نهاوند به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: به مناسبت فرا رسیدن، روز مقاومت و ایثار و به پاس ارج نهادن به مقام شامخ رزمندگان اسلام و همچنين ياد و خاطره رشادت و جانبازی حماسه سازان آزادی خرمشهر این اداره با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند اقدام به برپایی نمایشگاه عکسی در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند نموده است.

 وی اظهار کرد: هدف از برگزاری اين نمايشگاه آشنايی و شناخت تمامی آحاد ملت از جمله هنرمندان، دانشجویان و بسیجیان با رشادت ها و ايثارگری های مدافعان خرمشهر و پيروزی رزمندگان اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: اگر امروز ما آزادی، رفاه، امنیت و استقلال در کشور داریم به برکت خون پاک شهداست و مدیون از جان‌گذشتگی‌های این ایثارگران هستیم.

وی گفت: اينک وظيفه ماست تا با پاسداری از خون شهدا با جان  و مال و با همه وجود خود از جمهوري اسلامی ايران نگهداری نماييم و به دشمنان اجازه ندهيم تا به اين آب و خاک چشم طمع بدوزند.

مصباح اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 50 اثر عکاسی از آزاد سازی شهر خرمشهر در سال 61 و صحنه هایی از نبر حق علیه باطل، در قطع 50 *70 و به صورت سیاه و سفید به نمایش گذاشته شده است.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از 2 خرداد ماه به مدت 7 روز صبح ها از ساعت 8صبح الی 12 و عصرها از ساعت 14 الی 19 به محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما