تازه های سایت

کد مطلب: 23156
27. ارديبهشت 1394 - 12:47
جانشین انتظامی استان همدان گفت: ظهر جمعه در محل میدان پاسداران شهر همدان یک دختر سانتافه سوار بدون توجه به جلو یک سرباز وظیفه را زیر گرفت که وی پس از انتقال به بیمارستان درگذشت .
یک دختر سانتافه سوار همدانی بدون توجه به جلو یک افسر وظیفه را زیرگرفت

به گزارش سایت گرو، به نقل از نافع، سرهنگ علی اصغرخرم روی روز جمعه در گفت و گو با ما افزود: روز 25 اردیبهشت در محل میدان پاسداران شهر همدان یک دختر سانتافه سوار بدون توجه به جلو یک سرباز وظیفه و یک پیرمرد سالخورده را زیر گرفت که افسر وظیفه به علت وخامت حال، درگذشت.

وی اظهار کرد: بعد از انتقال این سرباز به بیمارستان حال عمومی وی بسیار نامناسب بوده به گونه ای که تنها قلب اوکار می کرده است.

جانشین انتظامی استان همدان افزود: مراسم تشييع پيكر سرباز وظيفه صبح امروزدر همدان برگزار شد و امروز پیکر وی برای خاکسپاری به زادگاهش سقز منتقل می شود.

وی همچنین گفت: پیرمردی که عازم محل برگزاری آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه بود نیز در این سانحه مجروح شد و هم اینک در اورژانس بیمارستان بعثت بستری است.

وی گفت: این دختر جوان با سرعت بسیار بالا پس از برخورد با دوعابر پیاده سپس به یکدستگاه پراید پارک شده در حاشیه جاده برخورد کرده و متوقف می شود.

وی بیان کرد: علت بروز این سانحه بی توجهی به جلو، تردد با سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما