تازه های سایت

کد مطلب: 23140
22. ارديبهشت 1394 - 10:30
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) محفل انس با قران کریم با حضور قاری سرشناس مصری در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
محفل انس با قران کریم با حضور قاری سرشناس مصری در نهاوند برگزار می‌شود,سایت گرو,یوسف الازهری

حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی در گفت گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: برگزاری مراسم‌های مذهبی با حضور مسلمانان نقش بسیار مهمی در تحکیم وحدت امت اسلامی دارد به همین منظور و باهدف ترویج فرهنگ قرانی در شهرستان نهاوند از قاری بین‌المللی مصری برای حضور در شهرستان نهاوند دعوت به‌عمل‌آمده است.

وی اظهار کرد: با توجه به برگزاری سی و دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور 80 کشور دنیا در تهران، بدین منظور سازمان اوقاف و امور خیریه برای استفاده از ظرفیت این اساتید اقدام به برگزاری محافل انس با قران کریم در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند افزود: طبق برنامه زمان‌بندی‌شده احمد بن یوسف الازهری قاری سرشناس مصری در شهرستان نهاوند حضور می‌یابد.

وی گفت: این محفل روز31 اردیبهشت‌ماه  همزمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) در مسجد شهرک شهید حیدری و هنگام نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

خزایی بیان داشت: ضمن قرائت قرآن کریم توسط این قاری مطرح، مداح اهل‌بیت سعید شهبازی به مداحی می‌پردازد و معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم سخنرانی می‌کند.

وی اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن تأثیر به سزایی در وحدت و تحکیم جوامع اسلامی دارد.به همین دلیل از عموم مردم، قاریان و حافظان دعوت می‌شود تا در این محفل نورانی شرکت کنند.

بیش از 60 محفل شاخص قرآنی در ایام برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما