تازه های سایت

کد مطلب: 23115
13. ارديبهشت 1394 - 13:45
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: هدف از برگزاری هفته عقیدتی اهمیت دادن به برنامه های عقیدتی سپاه و بسیج است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

حجت الاسلام شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: فلسفه نامگذاری هفته عقیدتی به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان یک استاد و مربی نمونه است تا مربیان و هادیان سیاسی سپاه و بسیج با الگو قرار دادن شهید مطهری و استفاده از آثار آن شهید بزرگوار بتوانند در تعمیق مسائل عقیدتی سیاسی سپاه کوشا باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی طی این هفته تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌های اجرایی این هفته دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست حکمت مطهر پایوران و بسیجیان در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی بسیج و سپاه و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در هفته عقیدتی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در خصوص برنامه‌های فرهنگی هفته عقیدتی سیاسی افزود: در این هفته برگزاری نمایشگاه کتب شهید مطهری و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای عقیدتی سیاسی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا و کوهپیمایی پایوران، سربازان و بسیجیان نیز در برنامه های اجرایی این هفته در دستور کار قرار دارد.

شیرزادی اظهار داشت: فلسفه نامگذاری هفته عقیدتی به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان یک استاد و مربی نمونه است تا مربیان و هادیان سیاسی سپاه و بسیج با الگو قرار دادن شهید مطهری و استفاده از آثار آن شهید بزرگوار بتوانند در تعمیق مسائل عقیدتی سیاسی سپاه کوشا باشند.

وی در پایان بیان کرد: سپاه و بسیج در تعمیق معنویت و روشنگری بسیجیان با برنامه هایی که در طول سال اجرا می کنند نقش بسیار مؤثرو ارزنده ای در جامعه ایفا می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما