تازه های سایت

کد مطلب: 23007
29. اسفند 1393 - 18:04
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: طرح های امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافران جمعیت هلال احمر نهاوند آغاز شد.
طرح های امداد نوروزی جمعیت هلال احمر نهاوند آغاز شد

به گزارش سایت گرو، محمد تقی شهبازی در این مراسم گفت: طرح های امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافران جمعیت هلال احمر نهاوند شامل طرح راهنمای مسافران ، پایگاه های امداد جاده ای و طرح استقرار پزشکان داوطلب برای ارایه خدمات درمانی به مسافران در نهاوند آغاز شد.

وی اظهار کرد: طرح امداد نوروزی این جمعیت شامل برپایی دو تخته چادر در مبادی ورودی و خروجی شهر ، سه پایگاه امداد جاده ای و یک تخته چادر برای پزشکان آنکال است.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در خصوص امداد رسانی به مسافران گفت: به منظور یاری رسانی به سانحه دیدگان جاده ای امسال سه پایگاه امداد جاده ای در فیروزان ، سه راهی قلعه قباد و سراب گیان برپا شده و امدادگران با آمادگی کامل در آن حضور دارند.

شهبازی افزود: علاوه بر پایگاه های سیار امداد و نجات بین شهری یک پایگاه ثابت در جمعیت هلال احمر نهاوند مستقر شده است که آماده ارایه خدمات امدادی به هموطنان و مسافران است.

 وی افزود: افزون بر تجهیزات امدادی دو دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه خودروی نجات و پنج دستگاه خودروی امدادی نیز در این طرح به کار گرفته شده اند .

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در طرح امداد نوروزی امسال تعدادی از داوطلبان سازمان جوانان هلال احمر نیز با هدف حفظ ایمنی و سلامت مسافران در ورودی های شهر مستقر شده اند .

شهرستان نهاوند در غرب کشور و بر سر راه محور ارتباطی مرکز به غرب کشور قرار دارد که از تراکم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه برخوردار است.

در طرح امداد نوروزی که از روز 28 اسفندماه امسال آغاز شد و تا 15 فروردین سال اینده ادامه دارد در مجموع 460 نفر ساعت از امدادگران با جمعیت هلال احمر نهاوند همکاری می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما