تازه های سایت

کد مطلب: 22954
12. اسفند 1393 - 8:49
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: بیش از 4 هزار دانش آموز نهاوندی به دومین پرسش مهر رئیس جمهور پاسخ دادند.
پاسخ 4 هزار دانش آموز نهاوندی به پرسش مهر رئیس جمهور

جمشید ذکایی در گفت و گو با سایت گرو، گفت: در راستای پاسخ به پرسش رئیس جمهوری، بیش از چهار هزار اثر در رشته های نقاشی، طراحی، کاریکاتور، مقاله پژوهشی، شعر، داستان کوتاه، وبلاگ، سرود و نمایشنامه نویسی به این اداره ارسال شده که آثار برتر هر رشته جهت بررسی نهایی به استان ارسال شده است.

وی اظهار کرد: دانش آموزان این شهرستان همچنین با ارایه بیش از چهار هزار اثر نوشتاری و هنری به دومین پرسش مهر رئیس جمهوری با موضوع چگونگی بهره برداری مناسب از منابع آبی پاسخ دادند.

 معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش نهاوند افزود: پرسش از خانواده ها در رابطه با موضوع بهره وری مناسب از منابع آبی از دیگر محورهای مسابقات پرسش مهر امسال است.

وی ادامه داد: در این زمینه خانواده ها به همراه فرزندان خود در پاسخ به پرسش رییس جمهوری راهکارهای پیشنهادی خود را ارایه کرده بودند که از میان آثار مکتوب دریافتی 30 اثر به استان ارسال شده است.

 ذکایی اظهار کرد: سال گذشته دانش آموزان این شهرستان در مسابقات پرسش مهر 13 مقام برتر در سطح استان را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اول مهرماه 93 در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، دومین پرسش مهر خود را این گونه خطاب به دانش آموزان سراسر کشور مطرح کرد: عزیزانم، ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبرو است. هرکدام از ما چگونه از آبهای ایران، می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟

انتهای پیام/

دیدگاه شما