تازه های سایت

کد مطلب: 22943
9. اسفند 1393 - 8:53
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند خبر داد
برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 15 اسفند در نهاوند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: به منظور رفاه حال مردم نهاوند نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از روز 15 اسفند ماه در نهاوند شروع به کار می کند.
برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 15 اسفند در نهاوند

مجتبی رضایی در گفت‌و‌گو با سایت گرو، گفت: امسال برای استقبال از میهمانان نوروزی وکاهش مشکلات مردم در تهیه کالا و خدمات 9 کمیته با مسئولیت این اداره و تعزیرات حکومتی،  میراث فرهنگی و با نظارت مستقیم فرمانداری برنامه‌های مطلوبی را تا ایام پایانی سال و نوروز 94 انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با نظارت این اداره در شهرستان نهاوند از 15 اسفند ماه و در 80 غرفه مجزا اقدام به فروش محصولات خود با قیمت مناسب از تولید به مصرف می‌کنند که این کار نیز برای جلوگیری از تورم قیمتی و کمک به مردم انجام می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت نهاوند افزود: متاسفانه در چند هفته اخیر قیمت میوه و مرغ به طور نامتعارفی در سطح کشور افزایش یافته است، که به همین منظور دولت برای کوتاه کردن دست افراد سود جو ودلالان اقدام به توزیع میوه مرغ و گوشت منجمد با قیمت مصوب کرده است.

رضایی گفت: به همین منظور در نهاوند 7 تعاونی مصرف اقدام به توزیع 70 تن مرغ منجمد و 10 تن گوشت قرمز کرده‌اند به طوری که برای شکستن قیمت تا 25 فروردین همچنان این کار ادامه می‌یابد که گوشت مرغ با قیمت مصوب هر کیلو 5 هزار و 500 تومان و پرتقال به ازای هر کیلو 2 هزار و 700 تومان عرضه شود.

وی اظهار داشت: 1500 تن سیب تولیدی باغداران نهاوندی در سردخانه‌های دولتی و خصوصی موجود است و تاکنون بیش از 250 تن پرتقال و 60 تن سیب نیز با نرخ مصوب خریداری شده که از 15 اسفند ماه امسال تا 25 فروردین ماه 1394 در 19مرکز توزیع که12 مرکز آن در شهر و 7 مرکز دیگر در بخش‌ها و روستاهای بزرگ مستقر می‌شود توزیع دارند.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت نهاوند گفت: در مجموع 28 پایگاه عرضه مستقیم و سیار میوه و گوشت مرغ منجمد در نهاوند و شهرهای فیروزان، برزول و گیان فعال هستند و شهروندان روستایی و شهری نهاوند در ایام باقی مانده از سال هیچ دغدغه‌ای برای تهیه مایحتاج خود نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما