تازه های سایت

کد مطلب: 22937
6. اسفند 1393 - 16:35
رئیس جدید دادگستری شهرستان نهاوند طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه کشور با حضور رئیس کل دادگستری همدان انتخاب و معرفی شد.
رئیس جدید دادگستری نهاوند معرفی شد

به گزارش سایت گرو، در این مراسم محمد رضا مترقب رئیس کل دادگستری همدان با بیان اینکه مهمترین وظایفه دستگاه قضایی طی این سال‌ها اجرا و گسترش عدالت بوده است، افزود: اجرای این وظایف حاصل تلاش، همدلی، تعامل، همراهی و مشارکت همه کارکنان، مسئولین و مردم این شهرستان بوده است.

وی گفت: هدف دستگاه قضایی تعامل با دیگر دستگاهها در راستای برخورد سریع با جرایمی است که آسایش جامعه را مختل می کند.

رئیس کل دادگستری همدان اظهار کرد: قضات باید با تأسی به حضرت علی (ع) همواره دغدغه رفع ظلم از محروم ومبارزه با ظالم را داشته باشند و پس از معلوم شدن ظالم با تمام توان با ادای دین در جهت احقاق حق و ابطال باطل بکوشند.

وی افزود: خدمت رسانی به جامعه اسلامی و تکریم و خوش برخوردی با مراجعان از اولویت های مجموعه های قضائی محسوب می گردد و رفتار مناسب و صادقانه موجب افزایش اعتماد عمومی خواهد شد .

مترقب ضمن تقدیر از تلاش اعضای حوزه هـای شوراهـای حل اختلاف که در جهت ایجاد صلح و سازش در بین شهروندان تلاش می نمایند تأکید نمودند اگر کار برای رضای خداوند باشد نتیجه آن برکت پیدا میکند.

وی استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف را در حوزه های قضایی یک اولویت دانسته و عنوان نمودند شوراهای حل اختلاف بخش قابل توجهی از تراکم کاری واحدهای قضایی را بر عهده دارند و باید بصورت مستمر و موثر مورد حمایت و مساعدت واقع گردند.

رئیس کل دادگستری همدان در پایان سخنان خود ضمن برشمردن ویژگیهای شخصیتی آقای ابراهیمی رئیس اسبق دادگستری نهاوند از خدمات ،تلاشها و تعامل بسیار خوب ایشان با مجموعه مدیریتی تقدیر و تشکر کرد و برای آقای مهدی پور رئیس جدید دادگستری نهاوند آرزوی توفیق در انجام وظایف محوله را از خداوند مسئلت کرد.

درادامه این مراسم امامعلی عبدالملکی فرماندارشهرستان نهاوند با قدردانی از تلاش های موثر و موفق مدیریت قضایی این شهرستان در انجام تکالیف قانونی و مساعدت با شورای تأمین شهرستان نهاوند اظهار داشت: یکی از بزرگترین سرمایه ها و ثروت دستگاه قضایی وجود نیروهای با ایمان و موفقی است که منشأ اقدامات مطلوب و موثری در جامعه بوده اند.

وی گفت: مردم قوه قضائیه را به عنوان پناهگاه امن برای رسیدگی به حقوق خود دانسته و این دستگاه‌ باید با عدالت ‌منشی در خدمت‌رسانی به مردم فعالیت کند.

فرماندار نهاوند افزود: به فضل خداوند در این شهرستان همکاری بین دستگاههای اجرایی و مجموعه دادگستری در بالاترین سطح قرار دارد.

عبدالملکی در پایان گفت: با توجه به عملکرد خوب دستگاه قضایی در این شهرستان به دنبال آن هستیم تا این وضعیت را به کمک سایر دستگاها استمرار ببخشیم.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه کشور فیروز مهدی پور به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان نهاوند معرفی شد و از زحمات چندین ساله یحیی ابراهیمی قدر دانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و تبریک خدمت تمامی عزیزان زحمت کش دادگستری و دادسرای نهاوند.بابت انتخاب بجاوشایسته جناب اقای مهدی پور بعنوان ریاست دادگستری. ایشان شخص بسیار بسیار درست و شکیبایی بوده و هستند ارزوی سلامتی وتوفیق روز افزون برای ایشان و جناب اقای احمدی فر وخانواده بزرگ قضات را از خداوند منان خواستارم.

دیدگاه شما