تازه های سایت

کد مطلب: 22853
20. بهمن 1393 - 13:39
فرمانده سپاه نهاوند گفت: 400 نفر از دانش آموزان دختر مدارس نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
اعزام 400 دانش آموز دختر نهاوندی به اردوی راهیان نور

کامران کریمی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: از آبان ماه سال جاری تاکنون در 4 مرحله  بیش از 2 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان نهاوند در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده اند.

وی اظهار کرد: اردوی راهیان نور حرکت فرهنگی و با ارزش معنوی است و دانش آموزان باید بدانند اگر امروز با امنیت کامل در ایران اسلامی زندگی و تحصیل می کنند به برکت جانفشانی شهدا است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: کاروان 400 نفری که امروز به مناطق جنوب اعزام می شوند چهارمین مرحله از اعزام  راهیان نور است که در قالب 10 دستگاه اتوبوس به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه ، فکه ، خرمشهر و شوش بازدید می کنند.

وی گفت: اردوی فرهنگی راهیان نور نقش موثری در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس دارد و فداکاری های رزمندگان در سال های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل می کند.

کریمی بیان کرد: در هر اتوبوس علاوه بر روحانی یک راوی نیز حضور دارد و رشادت های رزمندگان اسلام را برای دانش آموزان روایت می کند.

وی اظهار کرد: در مراحل گذشته اعزام های راهیان نور دانش آموزی 2 هزا رنفر متشکل از یک هزار و 200 دانش آموز پسر و 800 دانش آموز دختر با مناطق عملیاتی آشنا شدند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما