تازه های سایت

کد مطلب: 22807
8. بهمن 1393 - 9:30
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: دهه فجر نماد عزت و اقتدار ملی و مبارزه علیه ظالم است.
دهه فجر نماد عزت و اقتدار ملت ایران است

حجت الاسلام سیرزادی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: دهه فجر سند افتخار ملت ایران و فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است و باید بیش از همه برای جوانان و نوجوانان در راستای بصیرت افزایی آنان تبیین شود.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) به مردم ایران و مستضعفان جهان درس خود باوری آموخت و امروز وظیفه ماست تا این مسیر را برای بر آب کردن نقشه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب تداوم بخشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند افزود: انقلاب اسلامی ایران مهمترین پشتیبان و تکیه گاه مستضعفان جهان و نماد مبارزه با آمریکاست که همواره برای تحقق این امر در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی گفت: نسل جوان ما با بصیرت بالاتر و ایمان قوی‌تر همواره پشتیبان ولی‌فقیه و میراث‌دار ارزش‌های انقلاب وخون شهدا هستند و دشمنی‌های آمریکا و کشورهای غربی را فراموش نخواهد کرد.

شیرزادی تصریح کرد: نسل جوان باید از روند پیروزی انقلاب و اتفاقاتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون روی داده است، آشنا شوند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت فقیه و نیروهای انقلابی است که خط و راه امام خمینی(ره) را ادامه داده و عزت کشور را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته‌اند.

وی گفت: بینان گذارکبیر انقلاب اسلامی ایران توانست با پیروی از دستورات قرآن کریم و پیشوایان معصوم (ع )، جهان اسلام را شکوه وعظمت تازه بخشد و با انقلاب اسلامی خویش مسلمانان جهان را به عزت و اقتدار برساند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما