تازه های سایت

کد مطلب: 22571
15. آذر 1393 - 9:10
مدير بيمارستان شهيد حيدري نهاوند از انجام 162 مورد عمل جراحی چشم و 85 مورد عمل جراحی گوش و حلق و بينی در بيمارستان شهيد حيدري نهاوند خبر داد.
162 عمل جراحی چشم در بیمارستان شهید حیدری نهاوند انجام شد

 نورمحمد کیانی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، با اشاره به اينكه در مدت سه ماهه تعداد مراجعين به درمانگاه تخصصي 3833 نفر بوده افزود: تعداد مراجعين به اورژانس نيز در اين بازه زماني 33087 نفر ثبت گرديده است.

 وي تعداد مراجعان به راديولوژي را يك هزار و 46 مورد و تعداد مراجعين به آزمايشگاه را 476 نفر عنوان کرد و گفت: در این مدت سونوگرافي های انجام شده در اين مركز 726 نفر بوده است .

مدیر بیمارستان شهید حیدری نهاوند همچنین گفت: دراین سه ماه و در اين مركز 162 مورد عمل جراحی چشم و 85 مورد عمل جراحي گوش و حلق و بيني با موفقیت انجام گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: در راستاي اجراي طرح تحول نظام سلامت در شهرستان نهاوند درمانگاه تخصصي بيمارستان شهيد حيدري عصرها هم پذيرای مراجعين خواهد بود.

کیانی افزود: اين بيمارستان علاوه بر صبح ها طبق سنوات گذشته، عصرها نيز با 4 تخصص به مراجعين خدمت رساني خواهد کرد .

مدير بيمارستان شهيد حيدري اظهار داشت: درمانگاه تخصصي بيمارستان شهيد حيدري با حضور متخصصين مجرب در تخصص هاي اعصاب و روان ، چشم ،گوش حلق و بينی و مغز و اعصاب از ساعت 14 الی 20 پذيراي مراجعين محترم خواهد بود .

نور محمد كياني استفاده بهينه از امكانات و تجهيزات را يكي از شاخص هاي موفقيت عنوان كرد و گفت: مسلما در همه زمينه ها مشكلات و نواقصي وجود دارد ولي با مديريت صحيح مي توان از پس همه آنها برآمد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما