تازه های سایت

کد مطلب: 22539
6. آذر 1393 - 22:49
دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان از امام جمعه نهاوند خواست با انتخاب 15 نفر از افراد حقیقی و حقوقی نسبت به تشکیل هیئت امنای بنیاد غدیر در نهاوند اقدام کند.
 بنیاد غدیر در نهاوند راه اندازی شود

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام مرتضی حسنی حلم در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری نهاوند اظهار داشت: متاسفانه امروز وضع نماز در جامعه اسلامی ما مناسب و درحد و شان نظام اسلامی نیست لذا همه باید با احساس مسئولیت در قبال آن شرایطی را فراهم سازند که نماز به پدیده اول جامعه اسلامی تبدیل شود.

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: به استناد آیه قرآن، برپایی نماز در جامعه اولین وظیفه کسانی است که خدا به آنها قدرت یا بضاعت مالی بالایی داده زیرا مشخص نیست این تمکن مالی همیشگی باشد.

وی با بیان اینکه اگر آداب نماز رعایت و با حضور قلب اقامه شود، نماز از اثر گذاری بالایی برخوردار خواهد بود، گفت: این وعده ای است که خداوند در قرآن به ما داده است.

دبیر بنیاد غدیر استان همدان در ادامه هدف اصلی گروه تکفیری داعش را نشانه گرفتن فرهنگ و اندیشه علوی دانست و گفت: با نگاهی به وقایع صورت گرفته در کشورهای اسلامی مانند عراق، پاکستان، افغانستان و سوریه می توان فهمید که تفکر شیعه مورد هجوم است و گروه های تند رو به دنبال نابودی اندیشه ناب شیعه هستند.

حجت الاسلام مرتضی حسنی حلم بیان داشت: فرهنگ علوی از بعضی جهات مظلوم و برای مردم ناشناخته است و باید برای احیای تفکر غدیر، فرزندانمان را با فرهنگ علوی و ولایت آشنا سازیم.

حجت الاسلام حسنی حلم به ترفندهای دشمن برای از بین بردن این فرهنگ اشاره کرد و گفت: دشمن امروز از طریق فضای مجازی به دنبال نفی ارزشهای غدیر است که باید در طول سال در خصوص غدیر کار کنیم و آنرا مختص به زمان خاصی ندانیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما