تازه های سایت

کد مطلب: 22025
18. مهر 1393 - 22:28
مسابقه نقاشی ویژه جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در نهاوند برگزار شد.

به گزارش سایت گرو، در این مسابقه بیش از 100 کودک در کنار خانواده های خود نقاشیهای خود را در پنج موضوع غدیر، دفاع مقدس، طبیعت، کودک و مدرسه ترسیم نمودند.

در این مسابقه که زیر نظر چهار مربی نقاشی انجام گرفت به 35 نفر از برگزیدگان با حضور فرماندار شهرستان هدایایی داده شد .

امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند در این مراسم با تقدیر از استقبال خوب کودکان و اولیاء نهاوند از برگزاری مسابقه نقاشی گفت: یکی از اتفاقات بزرگی که در حوزه فرهنگ و هنر استان در حال انجام است برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان ما است که باعث رشد و حرکت کودکان در بخش هنری می شود .

وی افزود: برگزاری این جشنواره موجبات شور و نشاط کودکان و نوجوانان استان را فراهم ساخته و باعث شده که توجه خانواده ها به یکی از مهمترین نیازهای فرزندانشان جلب شود .

وی افزود: باید سعی کنیم که موجبات آشنایی فرزندان خود را با هنر تئاتر و دیگر هنرها فراهم سازیم که برگزاری چنین جشنواره ای در سطح بین امللی می تواند تئاتر استان را به مرحله بالایی از رشد برساند .

در حاشیه این مراسم 'محمود مصباح' رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: در ایام برگزاری جشنواره بین المللی استان چندین برنامه جنبی نیز در سطح نهاوند برگزار می شود که فضای شهرستان را به فضایی شاد برای کودکان تبدیل می کند .

وی با اشاره به این برنامه ها افزود: اجرای نمایش ویژه کودک و نوجوانان به مدت پنج روز همه روزه صبحها از ساعت 10 تا 11 ، اجرای قصه گویی در سه کودکستان طی سه روز ، برگزاری نمایشگاه نقاشی کودک و اجرای مسابقه نقاشی با حضور اولیا از مهمترین برنامه های ما در ایام برپایی جشنواره در نهاوند می باشد

بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودکان و نوجوانان از 15 آبان در استان همدان آغاز گردیده و تا 22 همین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما