تازه های سایت

کد مطلب: 21943
14. مهر 1393 - 12:59
کارگردان مراسم افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از حضور گروه فیتیله در مراسم افتتاحیه این جشنواره خبر داد.
گروه فیتیله به همدان سفر می کنند

به گزارش سایت گرو به نقل از نافع، محمدجواد کبودراهنگی با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک 15 مهر ماه از ساعت 16 آغاز می شود، افزود: افتتاحیه جشنواره بیست و یکم متفاوت تر از سال های قبل است و در سالن ورزشی ابن سینا برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه افتتاحیه در سالن ورزشی برگزار می شود، دکور مناسب برای این سالن تدارک دیده شده و سعی داریم از استیج اصلی و وسط سالن نیز در اجرای بخش های مختلف استفاده کنیم.

کارگردان افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه بخش های مختلفی برای افتتاحیه تدارک دیده شده است، افزود: برنامه افتتاحیه دو ساعت و نیم به طول می‌انجامد و هر بخش در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور گروه فیتیله، اجرای برنامه عمو حمید، اجرای کلیپ به صورت نمایشی، اجرای سرود در چند بخش، اجرای بازی های ورزش باستانی با حضور کودکان هیئت باستانی کاران از جمله بخش های مختلف مراسم آغازین جشنواره است.

 کارگردان افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه بخشی از نمایش لهستان در افتتاحیه جشنواره اجرا خواهد شد، اظهار کرد: بخش هایی از نمایش تبریز هم به شکل فولکلور در مراسم افتتاحیه انجام می شود.

وی از آتش بازی در داخل سالن خبر داد و گفت: علاوه بر سخنرانی مسئولان در چند بخش، بخش های شاد دیگری نیز در برنامه گنجانده شده است.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 15 تا 21 مهرماه با دبیری پیام دهکردی برگزار خواهد شد.

گفتگو از فرشته درهم فروش

دیدگاه شما