تازه های سایت

کد مطلب: 21039
3. شهريور 1393 - 13:41
همزمان با فرارسیدن هفته دولت، چندین طرح عمرانی، کشاورزی و دامداری در شهرستان نهاوند به بهره برداری رسید.

DSC05024

به گزارش پایگاه خبری گرو،  با حضور مسئولان شهرستان نهاوند پروژه گازرسانی به روستاهای وشت و بدیع آباد با اعتباری بالغ بر 390 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

فرماندار نهاوند در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: مدیران اجرایی باید از شخصیت شهیدان باهنر و رجایی الگو برداری نمایند و خدمات دولت را برای مردم بیان کنند زیرا وظیفه دولت خدمت هرچه بیشتر به مردم است.

امامعلی عبدالملکی گفت: مدیران اجرایی نهاوند با صبر و حوصله جوابگوی نیازهای روزانه مردم باشند زیرا آن ها از دولتمردان نظام به عنوان خدمت رسانان جامعه انتطار دارند که به آن ها خدمات ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه زحمات زیادی در طول 35 سال گذشته برای کشور توسط دولتمردان نظام کشیده شده است تصریح کرد: با حمایت های مقام معظم رهبری و تلاش های این دولتمردان ما شاهد آرامش در کشور هستیم.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: در هفته دولت امسال ۲۹ پروژه عمرانی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسیدکه برای این پروژه‌ها ۱۸۴ میلیارد و۱۵۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شهبازی رئیس شرکت گاز نهاوند در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ما گفت: برای گازرسانی به روستای وشت نهاوند با طول شبکه تغذیه و توزیع 5200 متر و 40 انشعاب 212 میلیون تومان هزینه شد.

وی گفت: عملیات گاز رسانی به روستای بدیع آباد نیز امروز با اعتباری بالغ بر 181 میلیون تومان و 1800 متر شبکه تغذیه و توزیع با 35 انشعاب مورد استفاده مردم عزیز این روستا قرار می گیرد.

رئیس شرکت گاز نهاوند همچنین از آغاز عملیات گازرسانی به روستای سیاهدره نهاوند با اعتبار 231 میلیون تومانی خبر داد.

وی در پایان گفت: تعداد 118 روستا با 24670 خانوار معادل 92/8 درصد جمعیت روستای شهرستان نهاوند از نعمت گاز خانگی استفاده می کنند.

>>> بهره برداری از دامداری پرورش گوسفند 500 رأسی

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند در مراسم بهره برداری از دامداری پرورش گوسفند روستای عسگر آباد گفت: برای تکمیل این طرح 670 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

احد ظفری گفت: احداث فاز یک کانال آبرسانی روستای کوهانی به طول ۱۸ کیلومتر، احداث کانال روستای کهریز سلیم شامل ۹۱۷ متر جدول گذاری و بهره برداری از مرغداری ۱۰ هزار قطعه‌ای از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است که در مجموع برای آن دو میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده است.

>>> بهره برداری از جاده اسفالت روستای بدیع آباد

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند در مراسم بهره برداری از آسفالت شدن راه روستای بدیع آباد گفت: این جاده به طول 2/5 کیلومتر و عرض 5/5 متر با اعتبار 350 میلیون تومانی امروز به بهره برداری می رسد.

احمدوند افزود: در هفته دولت اجرای زیر سازی و اسفالت سراب های گیان و گاماسیاب نیز با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

>>> افتتاح ساختمان اداری آبفار شهر گیان

نصرتی رئیس اداره  آب و فاضلاب شهری نهاوند گفت: برای احداث ساختمان اداری آب و فاضلاب شهر گیان نهاوند به زیربنای 100 متر اداری 130 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: مخزن آب شهر برزول نیز با اعتباری بالغ بر 330 میلیون تومان نیز در هفته دولت افتتاح می شود.

نصرتی گفت: این مخزن بتنی با ظرفیت 1000 متر مکعبی شامل ساختمان نگهبانی و کلرزنی می باشد.

دیدگاه شما