تازه های سایت

کد مطلب: 19989
16. تير 1393 - 12:53
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: 99 درصد طرح های سفر پرخير و برکت مقام معظم رهبری به استان در شهرستان نهاوند اجرايی شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امامعلی عبدالملکی گفت: بيش از 99% از مصوبات سفر پرخير و برکت مقام معظم رهبری به استان در شهرستان نهاوند اجرايي شده است.

 وی گفت: پروژه های سفر مقام معظم رهبری به استان همدان ويژه شهرستان نهاوند 40 طرح بوده که عمليات اجرايی آنها از سال 1384 آغاز و در سال 1386 به پايان رسيده است.

وی افزود: سفر معظم له به استان همدان اثراث بسیار خوبی در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی، ورزشی و کشاورزی و فرهنگی داشت که در مجموع باعث شد روند توسعه و پیشرفت استان همدان سرعت و شتاب بیشتری بگیرد.

عبدالملکی افزود:  بيش از 37 ميليارد و 445 ميليون ريال اعتبار از سفرمقام معظم رهبری به استان همدان به شهرستان نهاوند اختصاص يافته بود که اين اعتبار در طرح هاي مسکن شهري و روستايي ، اشتغال و خودکفايي  هزینه شده است.

فرماندار نهاوند بیان داشت: تعمير و احداث واحدهاي آموزشي ، آسفالت و بهسازي روستاها ، احداث خانه بهداشت روستايي ، احداث مراکز ورزشی و تکميل و تجهيز عمليات آبخيز داری کشاورزی شهرستان نهاوند از دیگر طرح هایی بود که این بودجه در راه تکمیل آنها هزینه شد .

**** باید با فرهنگ سازی بستر ازدواج های آسان را فراهم کنیم

 فرماندار شهرستان نهاوند در ادامه جلسه در سخنانی با اشاره به پيام مقام معظم رهبری در ابتداي سال جاری گفت: مقام معظم رهبری در شعار سال 1393 بر نقش و حضور مردم تاکيد داشتند و مشارکت مردم را در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد خواستار بوده است.

وی گفت: دولت علارغم داشتن امکانات و قدرت به تنهایی قادر به حل مشکلات نيست و برای غلبه بر مشکلات می بايست از مشارکت مردم بهره ببرد ودر اصل مردم حل کننده مشکلات در جامعه هستند و هيچ امری در کشور بدون مشارکت مردم صورت پذير نيست .

عبدالملکی در ادامه با اشاره به لزوم ازدواج در دين مبين اسلام گفت: متاسفانه بحث ازدواج زنگار گرفته شده که بايد با فرهنگ سازی بستر ازدواج هاي منطقی و آسان را فراهم کنيم.

 وي  گفت: خير مقيد به کار اقتصادی تنها نيست بلکه انديشه و فکر خير می تواند کمک شايانی به تمام مشکلات و بحث های جامعه باشد و استفاده از نظرات می تواند مشکل ازدواج را آسان کند .

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تمام امکانات و ظرفيت اداری شهرستان در خدمت تسهيل ازدواج آسان جوانان است و در آينده نزديک مجمع خيرين ازدواج نهاوند انتخاب و رسما فعاليت خود را آغاز ميکند.

دیدگاه شما