تازه های سایت

کد مطلب: 19891
12. تير 1393 - 8:41
رییس پلیس آگاهی همدان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل سه هزارو 744 کیلوگرم چای و تخمه سفید قاچاق به ارزش تقریبی 900 میلیون ریال در ورودی شهر نهاوند خبر داد.

ˈبه گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ فرامرز به گذر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به منظور مقابله با قاچاقچیان کالا، با فعال کردن منابع اطلاعاتی از حمل کالای قاچاق با استفاده از یک دستگاه کامیون از شهرهای مرزی غرب کشور به سمت تهران باخبر شدند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان و شهرستان نهاوند به صورت محسوس و نامحسوس مسیرهای منتهی به استان را مورد بررسی قرار دادند که در نهایت کامیون مورد نظر در میدان سید الشهدا (ع) شهرستان نهاوند مشاهده و متوقف شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی اولیه از خودرو وجود کالای قاچاق در زیر بار کامیون محرز شد که راننده به همراه کامیون برای بررسی بیشتر به دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نهاوند انتقال یافت.

به گفته وی در بازرسی از این خودرو، 162 کارتن چای خارجی 12 کیلو گرمی و 45 کیسه 40 کیلوگرمی تخمه سفید خارجی که از کیسه های اصلی خود خارج شده و در کیسه های مبدل بارگیری شده بود کشف شد.

سرهنگ به گذر با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده در مجموع 900 میلیون ریال است گفت: در این خصوص پرونده تشکیل شده و در مراجع ذی صلاح در حال رسیدگی است.

رییس پلیس آگاهی همدان از اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایط نقلیه سبک در هفته جاری خبر داد و گفت: این طرح به مدت سه روز در سطح حوزه استحفاظی استان همدان به مرحله اجرا درآمد که در خاتمه منجر به کشف چهاردستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی شد./مرکز اطلاع رسانی پلیس

دیدگاه شما