تازه های سایت

کد مطلب: 19717
31. خرداد 1393 - 8:50
سفر سید علی خمینی بنا به دلایلی به شهرستان نهاوند لغو شد.

مردم نهاوند آماده استقبال گرم از یادگار امام خمینی (ره)

به گزارش پایگاه خبری گرو ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: بنا به دلایل شخصی و به خاطر برگزاری یک جلسه غیر منتظره که برای حجت الاسلام علی خمینی به وجود آمد وی نتوانست به شهرستان نهاوند سفر کند.

وی گفت: در حالیکه برنامه ریزی مفصلی جهت حضور حجت الاسلام سید علی خمینی نوه حضرت امام (ره) به شهرستان نهاوند انجام شده بود و چندین نشست هماهنگی در فرمانداری برگزار و اطلاع رسانی وسیعی در خبرگزاری ها و مطبوعات و سطح شهرستان نهاوند برای مراسم اول تیرماه با حضور سید علی خمینی در مصلی نهاوند انجام شده بود اما به یکبار دفتر ایشان روز پنج شنبه و سه روز قبل از برگزاری مراسم اعلام می کند این سفر بنا بر دلایلی لغو و به زمان دیگری موکول می شود.

گروسی افزود: در حال رایزنی هستیم که وی را برای یک مراسم دیگر به شهرستان نهاوند دعوت کنیم.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه شهر نهاوند نیز در این مورد گفت: دعوت نامه کتبی از طرف من و فرماندار و سازمان تبلیغات اسلامی به محضر ایشان ارسال شده بود رایزنی و پیگیری ها مورد نیاز جهت موافقت حجت الاسلام سید علی خمینی برای سفر به نهاوند و حضور در مراسم یکم تیرماه انجام شد و ایشان موافقت خود را اعلام کردند.

مغیثی گفت: به همین خاطر اطلاع رسانی و جلسات مختلفی برای مراسم استقبال و برگزاری باشکوه این مراسم برگزار شد.

اما روز پنج شنبه دفتر حجت الاسلام سید علی خمینی اعلام کرد بنا بر دلایلی ایشان در تاریخ مقرر نمی تواند به نهاوند سفر کند و قول دادند این سفر در زمان دیگر انجام خواهد شد.

سید علی خمینی نوه حضرت امام خمینی(ره) قرار بود به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر در نهاوند سخنرانی کند.

دیدگاه شما