تازه های سایت

کد مطلب: 18990
27. ارديبهشت 1393 - 8:51
با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان همایش بزرگ مدافعان حرم در شهرستان نهاوند برگزار شد.
DSC03381
به گزارش پایگاه خبری گرو، در این همایش که در هیئت فاطمیون نهاوند برگزار شد آیت الله محمدی گفت:امروز تروریست های وهابی، تکفیری مردم بی گناه سوریه را به خاک وخون کشیدند و قصد تعرض و نابود کردن حرم نورانی ایشان را داشتند که با مقاومت مردم و ارتش سوریه از آن مکان بیرون شدند.

وی به زندگی سراسر درس حضرت زینب کبری(س) اشاره کرد و گفت: اگر دفاع مقتدرانه آن بانوی نمونه و برجسته اسلام نبود از فرهنگ کربلا اثری نمی‌ماند.

محمدی بیان کرد: حضرت زینب با این جهاد فرهنگی اش چهره نفاق را رو کرد و ما نیز باید با هشیاری پیرو مکتب زینب کبری( س ) باشیم و همان گونه که ایشان پاسدار خون شهدا و حامی ولایت بود مانیز رهرو او باشیم.

DSC03383

وی با بیان اینکه بانوان جامعه باید از ابعاد مختلف زندگی آن حضرت درس بگیرند، گفت: وظیفه مسئولان نیز در این راستا آشنا کردن نسل نواندیش با رفتار و گفتار آن حضرت است.

امام جمعه همدان گفت: حامیان دروغین حقوق بشر، نسبت به کشتار مسلمانان سوری هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند چراکه اسلام با منافع آنها سازگار نیست.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه ایران اسلامی گفت: غرب با استفاده از روش‌های مختلف به دنبال محکوم کردن ایران و کشورهایی است که در مقابل ظلم می‌ایستند، اما نسبت به قتل عام هزاران کودک، زن و مرد سوریه اظهار نظری نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضور پرشور جوانان در مراسم های مذهبی مانند اعتکاف نشان از عمق علاقه آنان به اسلام ناب محمدی(ص) است، که با انجام کارهای فرهنگی ومذهبی می توان آنها را از گزند تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کرد.

دیدگاه شما