تازه های سایت

کد مطلب: 18700
9. ارديبهشت 1393 - 8:50
پایگاه خبری گرو: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و مدال آوران نهاوند 15 اردیبهشت برگزار می شود.

سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی که در سال گذشته موفق به دریافت مدال و عنوان در عرصه های مختلف کشوری، آسیایی و جهانی شدند روز 15 اردیبهشت  ساعت 16 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی گفت:در این مراسم علاوه بر تجلیل از مدال آوران از مربیان، روسای هیئت های ورزشی و پیشکسوتان ورزش نهاوند تجلیل میشود.

کولیوندگفت: میهمان ویژه این مراسم سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان همدان خواهد بود و در این مراسم بیش از 200 ورزشکار نهاوندی مورد تقدیر قرار میگیرند.

وی همچنین به مهمترین نتایج بدست آمده توسط ورزشکاران این شهرستان در سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: از مهمترین نتایج سال جاری می توان به حضور تیم هندبال در لیگ دسته سوم کشور،حضور تیم جودو بانوان در لیگ کشوری دعوت از ۲۵ نفر به اردوهای تیم ملی و کسب پنج مقام اول کشوری در رشته جودوی بانوان اشاره کرد.

وی همچنین به عناوین جهانی بدست آمده توسط ورزشکاران اشاره کرد و گفت: از جمله مدالهای جهانی که توسط ورزشکاران این شهرستان بدست آمد می توان به کسب مدال برنز و نقره جهانی و آسیایی توسط مصطفی گودرزی در رشته پرورش اندام،مدال برنز اسیا توسط بهنام آرین در رشته دوچرخه سواری و یک مدال طلا در مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ توسط داود خزایی ومدال برنز توسط کسری قیاسی در رشته دوچرخه سواری اشاره کرد.

کولیوند در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت توجه به مسئله ورزش و منش پهلوانی در بین جوانان، خاطرنشان کرد: ورزشکاران  قهرمان و مدال اور ی که در این مراسم تجلیل می شوند دارای شاخصه هایی همچون تدین، پاکدامنی، راستی، وطن دوستی، مردم داری، گذشت، وفا و تواضع می باشند که ورزش پهلوانی را سرلوحه فعالیت ورزشی خود قرار داده اند.

 

دیدگاه شما