تازه های سایت

کد مطلب: 17529
8. اسفند 1392 - 12:56
پایگاه خبری گرو : طرح مدام با همکاری دانش آموزان آموزشگاه شهیده "مریم ابوالقاضی"در شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، به منظور مشارکت دانش آموزان در اداره ی امور آموزشی ،پرورشی و اداری مدرسه طرح مدام با همکاری دانش آموزان آموزشگاه شهیده مریم ابوالقاضی با حضور مدیر آموزش و پرورش و کارشناس دوره ی اول آموزش متوسطه برگزار شد.

"ابراهیم سیفی" کارشناس مسئول آموزش متوسطه ی اول در حاشیه اجرای این طرح گفت: هدف از اجرا این طرح ایجاد حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان و جلب همکاری آنان برای مشارکت در امور مدرسه می باشد.

وی افزود: طبق تفاهم نامه ی امضاء شده این طرح می بایست در 30 آموزشگاه متوسطه ی اول به اجرا در آید اما با توجه به نتایج مثبت آن در تعلیم و تربیت دانش آموزان ، با هماهنگی های صورت گرفته طرح مذکور در تمامی مدارس در طول سال تحصیلی اجرا می شود.

"سیفی" افزود: در بازدیدها و نظر سنجیهایی که از مدارس انجام می شود دانش آموزان از اجرای طرح اظهار رضایت داشته و آنرا طرحی مفید برای مشارکت و حس خود باوری در دانش اموزان می دانند.

قابل ذکر است که این طرح چندین سال متوالی است که در سطح مدارس برگزار شده و دانش آموزان یک روز اداره تمامی امور مدرسه اعم از فعالیتهای پرورشی،آموزشی و دفتری را به عهده می گیرند .



دیدگاه شما