تازه های سایت

کد مطلب: 35740
15. ارديبهشت 1397 - 0:32
بعد از برگزاری مسابقات جام جهانی احتمال دارد تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در 6 مسابقه تا پایان سال جاری به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، پس از برتری استقلال در فینال جام حذفی برابر خونه به خونه بابل و قهرمانی این تیم در جام حذفی و طبق اعلام سازمان لیگ مسابقه سوپرجام یک هفته قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر در تاریخ 29 تیرماه سال جاری بین تیم های پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و استقلال قهرمان جام حذفی برگزار می شود.

ولی این پایان کار سرخابی های پایتخت در سال فوتبالی پیش رو نخواهد بود و با توجه به احتمال برخورد این دو تیم در لیگ قهرمانان اسیا، در مرحله بعد این رقابتها شاهد دو دربی جذاب دیگر از سری رقابتهای لیگ قهرمانان اسیا خواهیم بود.

پرسپولیس در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا در دو دیدار رفت و برگشت برابر الجزیره امارات به میدان می رود و تیم استقلال نیز برابر ذوب آهن اصفهان قرار خواهد گرفت که در صورت برتری دو تیم تهرانی احتمال برخورد این دو تیم در مرحله نیمه نهایی یا حتی فینال منطقه غرب آسیا بسیار بالا می رود.

تیم های استقلال و پرسپولیس تهران همچنین در فصل جدید فوتبال باشگاه های کشور دو دیدار رفت و برگشت نیز با یکدیگر برگزار خواهند کرد که باید دید در قرعه کشی فصل جدید، این دیدارها در چه هفته ای برگزار می شوند.

تا اینجا احتمال رویایی این دو تیم در 5 مسابقه محتمل به نظر می رسد ولی این گزینه را نیز در ذهن داشته باشید که در مسابقات جام حذفی کشور نیز این دو تیم به یکدیگر بخورند تا سال فوتبالی جذاب با برگزاری 6 دربی کامل شود.

به واقع برگزاری 6 دربی جذاب در سال فوتبالی پیش رو که هم جام جهانی را پیش رو داریم و هم جام ملت های آسیا را، می تواند جشن کامل فوتبال ایران در سال 97 باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما