تازه های سایت

کد مطلب: 16741
7. بهمن 1392 - 9:50
پایگاه خبری گرو : حجت الاسلام عزیزی رئیس سابق اداره اوقاف نهاوند به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهر ملایر معرفی شد.

546385_dXXfau9l

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ملایر در دانشگاه علوم قرآنی ملایر برگزار شد حجت الاسلام مرتضی عزیزی رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند بعنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر معرفی شد.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: وقف ظرفیتی بسیار عظیم و حیاتی برای رشد و توسعه جامعه است و باید از موقوفات به نحو احسن حفاظت و مدیریت کرد.

مصطفی آزادبختˈ با اشاره به موقوفه بودن 63.5 درصد از اراضی ملایر اظهار داشت: خیران، نیکوکاران و واقفان در این شهرستان وظایف خود را به خوبی انجام داده اند که با مدیریت درست و صحیح از موقوفات، می توان بالاترین رضایت مندی را داشت.

وی با تقدیر از مدیریت شایسته رییس سابق اداره اوقاف و امور خیریه ملایر و انجام خدمات ارزنده همراه با حسن خلق و اهتمام جدی وی در عرصه وقف افزود: انتظار داریم مدیریت جدید این نهاد مردمی نیز تلاش مضاعف خود را برای رشد و توسعه این شهرستان، با محور قرار دادن خدمتگزاری به مردم به کار گیرد.


546385_nehQRqAc
وی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مردم را صاحبان اصلی این انقلاب دانست و ادامه داد: مدیران باید درهر شرایطی خدمتگزاری بی منت به مردم را در سرلوحه کاری خود قرار دهند، چراکه در پیروزی انقلاب مردم به صحنه آمدند و این رخداد بزرگ جهان را رقم زدند.

آزادبخت نعمت ولایت فقیه و رهبری همراه با پشتوانه مردمی را عامل مهم در پیرزوی انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: هر چه از عمر انقلاب می گذرد و با توجه به بروز اتفاقات در کشورهای مسلمان، بیشتر جایگاه و نقش ولایت فقیه نمود پیدا می کند.

546385_KNXo7I9X

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز همکاری، تعامل و مساعدت با ارگان های اجرایی، موسسات قرآنی، نهادهای فرهنگی و عمرانی و سایر نهادها را از اولویت های مهم کاری خود برشمرد و گفت: همه مکلف به اجرای دستورات واقفان و اجرای نیت آنان هستیم.

حجت الاسلامˈمرتضی عزیزیˈ اظهار داشت: ملایر شهری کهن، ولایت مدار و خیراندیش است که از نظر وقف دارای جایگاه ویژه ای در سطح استان و کشور است و حاضر نیستیم یک سر سوزن از موقوفات به نفع افراد حقیقی و حقوقی خارج شود

در این آیین حجت الاسلامˈمرتضی عزیزیˈ به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه ملایر معرفی و از خدمات شایسته حجت الاسلامˈرضا زین العابدینیˈ تقدیر شد.

دیدگاه شما