تازه های سایت

کد مطلب: 32839
7. مهر 1396 - 11:20
معاون سیاسی سپاه گفت: سخنان سخیف و هجویات ترامپ به خاطر ترس از قدرت جمهوری اسلامی ایران است که این قدرت را جوانان این مرزوبوم باروحیه عاشورایی و جهادی به دست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار رسول سنایی راد در یادواره 55 شهید بخش گیان نهاوند گفت: جنگ تحمیلی ما امتداد قیام عاشورا بود و رزمندگان سپاه اسلام با این عقیده در طول 8 سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادند.

وی اظهار داشت: دشمنان کشورمان فکر می‌کردند که در مدت بسیار کوتاهی می‌توانند جنگ را به نفع خود به پایان ببرند بنابراین با پشتیبانی آمریکا به ایران حمله کردند و در این جنگ بر قدرت بسیار بالای خود تکیه می‌کردند ولی به روحیه عاشورایی رزمندگان غیور ایران اسلامی فکر نکرده بودند.

معاون سیاسی سپاه افزود: رزمندگان در دفاع مقدس عاشورایی جنگیدند و بازتاب این عاشورایی جنگیدن به دشمنان انقلاب اسلامی رسید و آن‌ها این پیام را به‌خوبی درک کردند که هیچ‌گاه نمی‌توانند در مقابل رزمندگان کاری از پیش ببرند.

وی بابیان اینکه امروز چشم ملت‌های مسلمان جهان به جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: همین فرهنگ عاشورایی و حسینی عمل کردن امروز در سوریه عراق توسعه‌یافته است و جلوی تکفیری‌ها و تروریست‌ها را گرفته است.

سنایی راد گفت: امید کشورهای سلمان به ایران است چون جمهوری اسلامی نماد اسلام ناب و راستین است ولی تکفیری‌ها نماد اسلام خشن و اسلام مدنظر آمریکایی‌ها است.

 

1418443

 

وی با اشاره به صحنه اسارت شهید محسن حججی اظهار داشت: درصحنه اسارت این شهید والامقام به‌خوبی می‌توان چهره این دو اسلام را مشاهده کرد در یک‌طرف شهید حججی بااقتدار و صلابت و آرامش قرار دارد و در طرف مقابل چهره‌ای خشن و غیرانسانی و مظطرب وجود دارد.

معاون سیاسی سپاه در بخش دیگری از سخنانش افزود: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی متوجه شدند در مقابل جمهوری اسلامی نمی‌توانند با زبان تهدید و جنگ سخت مقابله کنند رو به جنگ نرم و جنگ فرهنگی آوردند.

وی گفت: در جنگ نرم دشمن باهدف از بین بردن روحیه شهادت‌طلبی و قیام عاشورا برنامه‌ریزی و طراحی می‌کند ولی شهادت شهید حججی نشان داد رویش‌ها و فرهنگ شهادت در بین جوانان وجود دارد.

سنایی راد به اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع شهید حججی اظهار داشت: همه دیدند که مراسم تشییع شهید حججی با چه مراسم باشکوهی برگزار شد و به تعبیر رهبر انقلاب چه غوغایی به پا کرد و باعث وحدت بیشتر مردم شد که این نشان‌دهنده اخلاص شهید حججی بود.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بعد از دفاع مقدس هم هر جا باروحیه عاشورایی و جهادی وارد شدیم موفق بوده‌ایم مانند توان موشکی که با تلاش شبانه‌روزی شهید والامقام تهرانی مقدم به دست آمد.

معاون سیاسی سپاه افزود: به برکت خون مطهر شهدا امروز به توان بازدارندگی بالایی رسیدیم و هیچ کشوری جرئت تعرض به کشور عزیزمان را ندارد که این بازدارندگی را باروحیه عاشورایی و باایمان جوانان این مرزوبوم به این مرحله رسیدیم.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به سخنان ترامپ در سازمان ملل گفت: این هجویات ترامپ به خاطر ترس از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

سنایی راد اظهار داشت: این اظهارات دروغ نشان داد که تا چه اندازه آمریکایی‌ها از انقلاب اسلامی ضربه خوردند که این‌گونه به سخنان هجو و سخیف روی آورده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما